English

سید علی مشیرصدری تشریح کرد:

اقدامات سپاه خمینی شهر در مقابله با ویروس کرونا

فرمانده ناحیه سپاه خمینی شهر گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا اقداماتی از طریق سپاه در شهرستان خمینی شهر انجام شده است.

اقدامات سپاه خمینی شهر در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سید علی مشیرصدری با اشاره به اقدامات انجام شده در مبارزه با ویروس کرونا  گفت: در شهرستان خمینی شهر روزانه 150 هزار ماسک تولید می شود و چهارصد و پنجاه نفر از مدافعان عرصه خدمت در حسینیه ثارالله خمینی شهر در طول شبانه روز در چهار شیفت کاری مشغول خدمت رسانی هستند.

وی بیان کرد:  تمام دستگاه ها از فرماندار جهادی شهرستان و نماینده انقلابی منتخب مردم شهرستان خمینی شهر با تمام قوا در صحنه حاضر هستند و در این ایام که برخی افراد شغل خود را از دست دادند و مصائب اقتصادی باعث به وجود آمدن مصائب امنیتی می شود از آن جلوگیری به عمل آید.

فرمانده سپاه خمینی شهر ادامه داد: به همین منظور تفاهم نامه ای با عنوان  بین ائمه جمعه و جماعت کشور و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منعقد گردید که در آن مقرر شد سه پک 10 هزار تایی تهیه شود و در ماه رمضان به خانواده های نیازمند تقسیم گردد.

سید علی مشیر صدری با توضیح این مطلب که افراد نیازمند توسط بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی و خیریه ها مشخص شده است، ادامه داد: میزان بسته های غذایی بین دویست تا دویست و پنجاه هزار تومان است که شامل روغن و مرغ و ماکارانی و خرما و برنج و سویا می شود وتا قبل از ماه مبارک رمضان تقسیم بین خانواده های نیازمند تقسیم می گردد.

وی افزود: همچنین یک پک  1200 عددی ،پانصد هزار تومانی در شب عید بین اقشار نیازمند تقسیم شد و پایگاه های بسیج خمینی شهر حدود چهار هزار و دویست بسته دویست هزار تومانی به مبلغ 865 میلیون تومانی تهیه و بین نیازمندان مناطق آسیب پذیر توزیع کردند.

فرمانده سپاه خمینی شهر در پایان خاطر نشان کرد: امید است با همکاری دستگاه ها وارگان های شهرستان بتوان باری از مشکلات شهروندان که از اقشار ضعیف هستند بردوش کشید که به همین منظور  نزد سپاه خمینی شهر و شهر درچه شماره حسابی است که جهت کمک مومنانه آماده دریافت نذورات شهروندان شهرستان خمینی شهر می باشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه