English

امام جمعه دزفول:

نفوذی ها در ایران یک جبهه فرهنگی تشکیل داده اند

امام جمعه دزفول گفت: یک جبهه فرهنگی توسط نفوذی‌ها در کشور ایجاد شده و فرهنگ کار و بازار، دانشگاه، حوزه‌ علمیه و آموزش و پرورش را تحت تاثیر قرار داده است.

نفوذی ها در ایران یک جبهه فرهنگی تشکیل داده اند
به گزارش خبرگزاری موج استان‌ها

، حجت الاسلام مسعود بهرام پور در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر افزود: باید بررسی کرد مشکلات فرهنگی نتیجه تهاجم دشمن است یا خیر؟ دردهه‌های ۶۰ و ۷۰ دچار این مشکلات نبودیم ولی امروز شرایط به گونه‌ای است که آثار این تهاجم در همه جا دیده می‌شود.

امام جمعه دزفول با اشاره به ۱۶ آذر روز دانشجو و سالروز فرمان حضرت امام برای تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: دشمن همواره برای کشور برنامه دارد لذا شورای عالی انقلاب فرهنگی باید برای مقابله با برنامه‌های فرهنگی دشمن برنامه ریزی کند.

وی با بیان اینکه جنگ دهه‌های اخیر ما فرهنگی بوده است، افزود: با توجه به نفوذی‌ها ایجاد جبهه فرهنگی در کشور ضروری است.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به ابعاد جنگ فرهنگی دشمن اظهارکرد: دشمن برای شیوه خدمات رسانی ادارات ما نیز برنامه ریزی کرده است چراکه بعضا شاهد بی‌تفاوتی برخی مسوولان و کارمندان نسبت به نیازهای مردم هستیم.

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی نماد حاکمیتی است، گفت: انتظار از اعضای فعال در این شورا این است که برای مسائل فرهنگی تدبیر حاکمیتی داشته باشند.

امام جمعه دزفول بیان کرد: درخواست‌های مختلف از شورای عالی انقلاب فرهنگی نباید نگاه این شورا را از آسیب شناسی و رصد مشکلات کلان فرهنگی کشور باز بردارد.

وی تهاجم فرهنگی دشمن به جوانان و مساجد را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه در ۲ دهه گذشته از حیث مشکلات فرهنگی تاثیر پذیر شده‌ایم، باید برای همه جوانب سنگرسازی کنیم.

حجت الاسلام بهرام پور بر لزوم حمایت و تقویت مساجد تاکید کرد و گفت: هرچه داریم از مساجد داریم و درصورت حمایت، رزمندگان بزرگی برای دفاع از اسلام پرورش خواهند داد.

وی با ییان اینکه رهبر معظم انقلاب دست رحمت خود را به سر همه گذاشته است، افزود: مردم از شورای عالی انقلاب فرهنگی انتظار دارند که با برنامه‌ریزی برای مسائل فرهنگی کشور، جلوی وارد آمدن آسیب از سوی دشمن را بگیرد.

امام جمعه دزفول بیان کرد: اگرچه مردم آتش به اختیار وظایف خود را انجام دهند ولی لازم است برنامه مدونی تدوین شود.

وی با قدردانی از افرادی که نسبت به بی‌حجابی اعتراض دارند، افزود: باید دید آیا تجمع و شعار دادن مشکل حجاب را برطرف می‌کند؟

حجت الاسلام بهرام پور با تاکید بر لزوم حرکت بر اساس برنامه و قانون اظهارکرد: بیش از ۲۰ دستگاه فرهنگی باید بر مسایل فرهنگی نظارت کنند.

خطیب جمعه دزفول در فرازی دیگر از خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به ساماندهی مساجد گفت: جلساتی برای مشخص کردن تعدادی از مساجد در تراز محله اسلامی برگزار شده که لازم است دستگاه‌ها، خیران و نمازگزاران نیز از این مساجد حمایت کنند.

وی افزود: انتظار می‌رود اعضای شورای تحول مسجد تحت عنوان مجمع خدام مسجد بتوانند وظیفه خود را به نحو مطلوبی انجام دهند و توان خود را از حیث مالی، فرهنگی و غیره پای کار بیاورند.

حجت الاسلام بهرام پور با اشاره به ایام فاطمیه بر لزوم بهره گیری و یاری جستن از وجود حضرت زهرا (س) تاکید کرد و گفت: این حضرت در ایمان، تقوا، عبادت، سبک زندگی، حمایت از پیامبر و ولی، اخلاق و تربیت فرزندان اسوه است و باید به او اقتدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه