English

امام جمعه دزفول بیان کرد؛

لزوم توجه بیشتر به امور پرورشی در مدارس

امام جمعه دزفول با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این شهرستان گفت: فعالیت‌های پرورشی و تربیتی باید در آموزش و پرورش و مدارس بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

لزوم توجه بیشتر به امور پرورشی در مدارس

به گزارش خبرگزاری موج خوزستان، حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی روز دوشنبه در دیدار شورای تربیتی اداره آموزش و پرورش شهرستان دزفول در دفتر امام جمعه افزود: دزفول، ظرفیت فراوانی در انجام فعالیت‌های فرهنگی دارد و طبق ارزیابی‌های صورت گرفته جزو شهرهای پیشتاز فرهنگی کشوری است.

وی ادامه داد: با وجود اعلام آمار اقدامات فرهنگی از سوی بسیج، برخی نسبت به این موضوع کم لطفی دارند و معتقدند کار فرهنگی در دزفول کم است.

امام جمعه دزفول به رتبه شهرستان دزفول در زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: نباید به اقدامات کنونی بسنده کرد بلکه باید زمینه را برای ارتقای شرایط و انجام فعالیت‌های بیشتر مهیا کرد.

وی با بیان اینکه همدلی و همکاری در انجام فعالیت‌های فرهنگی، نتیجه بخش خواهد بود، افزود: برگزاری اجلاس نماز و مسابقات کشوری قرآن در دزفول که موجب افتخار شهرستان شد، نتیجه همراهی و همدلی مسوولان بود.

حجت الاسلام قاضی دزفولی، تعاون و همکاری را یکی از مهمترین مولفه‌های موفقیت در امور فرهنگی دانست و با گرامیداشت یاد شهدای فرهنگی از جمله شهید سیدهبت الله قاضی دزفولی گفت: این شهید اقدامات زیادی در حوزه سخت افزاری، نرم افزاری و الگوی رفتاری انجام داد.

وی افزود: اردوگاه قاضی که از سرمایه‌های فرهنگی و تربیتی شمال خوزستان است حاصل تلاش شبانه روزی این شهید گرانقدر است؛ امیدواریم ما نیز در مسیر این شهید گام برداریم.

امام جمعه دزفول با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کودکان، نوجوانان و نونهالان بیان کرد: هرچه روی این قشر بیشتر سرمایه گذاری کنیم آینده بهتری خواهیم داشت.

وی این قشر را آینده سازان کشور دانست و افزود: باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی در مدرسه درجامعه و خانواده تاثیرگذار باشیم.

۱۶۶ طلبه در طرح امین جذب آموزش و پرورش دزفول شدند

مدیر آموزش و پرورش دزفول نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و هفته امور تربیتی از حمایت‌های امام جمعه دزفول درحوزه تعلیم، تربیت و پرورشی قدردانی کرد و گفت: بعداز کرونا مشکلات تربیتی و پرورشی زیاد بود زیرا شرایط با گذشته متفاوت شد اما با توکل به خدا، پشتیبانی همه جانبه امام جمعه و حضور طلاب مشکلات به حداقل رسید.

امیر ظاهرطحان به وجود حدود پنج هزار بازنشسته فرهنگی و حدود چهار هزار فرهنگی شاغل در آموزش و پرورش دزفول اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامات فراوان در آموزش و پرورش دزفول از جمله برگزاری آزمون‌های مختلف، دزفول رتبه علمی بالایی در سطح استان کسب کرده است.

مدیر آموزش و پرورش دزفول به جذب ۲۲۰ طلبه در مدارس شمال خوزستان اشاره کرد و گفت: ۱۶۶ طلبه در طرح امین جذب آموزش و پرورش دزفول شدند که اقدامات فرهنگی انجام شده حاصل تلاش آنها است.

وی برگزاری راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان و ۲۲ بهمن ماه در دزفول را یادآور شد و افزود: مسابقات قرآنی نیز با میزبانی دزفول برگزار شد که شرکت کنندگان از شرایط میزبانی ابراز رضایت داشتند.

ظاهر طحان با اشاره به مقام‌های علمی، پرورشی و ورزشی کسب شده در دزفول اظهار امیدواری کرد با همدلی مسوولان شاهد ارتقای برنامه فرهنگی در این شهرستان باشیم.

پرداخت نشدن وام ۲۰۰ نفر از فرهنگیان توسط بانک ملی مرکزی دزفول و طرح بر زمین مانده مسکن مهر ۳۰۰ نفر از فرهنگیان به عنوان ۲ مطالبه فرهنگیان در این نشست مطرح شد.

از نفرات برتر فرهنگی در مسابقات کشوری نیز در این نشست تجلیل به عمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه