English

همزمان با سراسر کشور،

کلیمیان کرمانشاه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

جامعه کلیمیان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور با برگزاری تجمع اعتراضی، جنایات رژیم صهیونیستی اسراییل علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند.

کلیمیان کرمانشاه جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند

به گزارش خبرگزاری موج، در تجمع جامعه کلیمیان کرمانشاه، امروز هشتم آبان همزمان با تجمع یهودیان در سراسر کشور جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شد.

کلیمیان کرمانشاه

جامعه کلیمیان کرمانشاه با تجمع مقابل کنیسه وحدت با سردادن شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل" و ... اعتراض خود را علیه جنایات رژیم صهیونیستی فریاد زدند.

حاضران در این تجمع اعتراضی با در دست داشتن دست نوشته‌ها و پلاکاردهایی با مضامینی شامل" به نام یهودیت جنایت نکنید"، "حساب یهودیت از صهیونیسم جدا است"، "ماخواستار آتش‌بس فوری هستیم" و "ما هرگونه کشتار کودکان، زنان و افراد بی دفاع را محکوم می‌کنیم" جنایات رژیم کودک کش اسراییل را محکوم کردند.

جامعه کلیمیان استان کرمانشاه همچنین با در دست داشتن دست نوشته هایی با مضمون "باید حضور فساد برانگیز آمریکا در منطقه برچیده شود" خواستار حذف دخالت های آمریکای جنایتکار در امور دیگر کشورها شدند.

 ادامه این تجمع با قرائت بیانیه جامعه کلیمیان کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و درخواست کمک از جامعه جهانی برای کمک به مردم مظلوم غزه همراه بود.

بهمن محمودی عضو جامعه کلیمیان کرمانشاه در حاشیه این تجمع در جمع خبرنگاران هدف از این تجمع را همدردی با مردم بی دفاع غزه و فلسطین عنوان کرد و افزود: ما جامعه کلیمیان جزو صهیونسیم نیستیم و این ظلم را قبول نمی کنیم.

وی ادامه داد: جامعه کلیمیان استان کرمانشاه همچون دیگر کلیمیان مخالف این دست کشتارها بوده و اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم و پشتیبانی خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می کنیم و تا پای جان حامی آنها خواهیم ماند.

هوشمند محمودی از دیگر کلیمیان کرمانشاه نیز گفت: ما جامعه یهودیان کرمانشاه به همراه همه یهودیان ایران اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و اعلام می کنیم کشتاری که در بیمارستان غزه انجام شد، در دین یهود و تورات پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد: دین یهود دین راستی بوده و بر مبنای درستی پایه گذاری شده و تمام گفته های تورات بر صلح و دوستی تاکید دارد، نه کشتار و آزار کسی.

کلیمیان کرمانشاه

 حجت الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه نیز در این تجمع با قدردانی از حضور به موقع جامعه کلیمیان استان کرمانشاه در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: سخنگوی ارتش غاصب و کودک کش اسرائیل در شبکه ۱۴ خودشان اعلام کرده که این دست اجتماعات اصناف، اقشار و دیگر گروه ‌های مردمی در گوشه و کنار ایران اسلامی و دیگر کشورهای دنیا فشار زیادی بر این رژیم وارد کرده است.

وی عنوان کرد: برپایی این نوع تجمعات زمینه ساز حمایت جامعه جهانی از مردم مظلوم غزه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه