English

آغاز به کار دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز

دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز،امروز ۱۱ مهرماه، در تالار اقبال بیمارستان نمازی آغاز به کار کرد.

آغاز به کار دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز

به گزارش خبرگزاری موج فارس، مدیر گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این سمینار، با گرامیداشت هفته وحدت و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این سمینار گفت: گروه جراحی مغز و اعصاب با پیشینه هفتاد ساله، اساتید بنام و متبحری را به دنیا معرفی کرده است.

مجیدرضا فرخی افزود: اساتید گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه، با همدلی، همراهی و همیاری برای توسعه و ارتقای جایگاه این گروه تلاش می کنند.

او همچنین بر استمرار برگزاری این چنین سمینارها برای تبادلات علمی تاکید کرد و ادامه داد: این سمینارها، توسعه و ارتقای سطح علمی کشور را به همراه دارد.

مدیر گروه جراحی مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این سمینار، در خصوص عملکرد این گروه آموزشی، تخت های فعال بیماران مغز و اعصاب در بیمارستان های نمازی، شهید دکتر چمران، حاج محمداسماعیل امتیاز و فوریت های جراحی شهید رجایی، فعالیت های آموزشی درمانی، تعداد اعضای هیات علمی، توضیحاتی ارایه داد.

رییس دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز نیز با تبریک میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع)، گفت: این سمینار علمی، همزمان با این روز مبارک آغاز به کار کرده و امیدواریم نتیجه بخش و اثرگذار باشد.

عبدالکریم رحمانیان افزود: این سمینار، یک دورهمی علمی با حضور اساتید، دستیاران و دانشجویان برای تبادل تجربیات موفق است.

او با بیان اینکه مشاهده، بهترین راه آموزش است، ادامه داد: در کنار برگزاری این سمینار علمی، عمل جراحی ضایعه عروق مغز چهار بیمار نیز به صورت زنده پخش می شود.

رحمانیان اساتید پیشکسوت را سرمایه های ارزشمندی دانست و بر استفاده از تجربیات آنان برای ارتقای سطح علمی آموزشی تاکید کرد.

دبیر علمی دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز، گفت: این سمینار با حضور گروه های جراحی مغز و اعصاب، نورولوژی، بیهوشی و رادیولوژی، دستیاران و دانشجویان در تالار اقبال در حال برگزاری است.

محمد جمالی افزود: بیمارستان‌ نمازی شیراز، مرکز جراحی عروق مغز در جنوب کشور به شمار می رود که عمل های منحصر به فرد جراحی عروق مغز در این مرکز آموزشی درمانی انجام می شود.

او اظهار کرد: برای جراحی عروق مغز، علاوه بر بیماران استان فارس، بیمارانی از سایر استان های کشور نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه می کنند.

دبیر علمی دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز با اشاره به اهمیت برگزاری این‌ سمینار گفت: همزمان با برگزاری این سمینار، جراحی ضایعه عروق مغز چهار بیمار در اتاق عمل بیمارستان نمازی انجام می شود.

جمالی افزود: پانزده سخنران از اساتید مراکز مختلف کشور در دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز حضور دارند.

احسان محمدحسینی نیز دبیر اجرایی دومین سمینار درمان ضایعات عروق مغز در شیراز است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه