English

فرمانده سپاه صاحب الزمان (ع) استان اصفهان:

یکی از راه های شکست دشمن باشکوه برگزار کردن مناسبت‌های ملی و مذهبی است

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان گفت: یکی از راه های شکست دشمن باشکوه برگزار کردن مناسبت‌های ملی و مذهبی در کشور است.

 یکی از راه های شکست دشمن باشکوه برگزار کردن مناسبت‌های ملی و مذهبی است

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های فرهنگی شهرستان اصفهان با اشاره به حماسه مردم اصفهان در تدفین شهدای ۲۵ آبان به عنوان یکی از برگ‌های افتخارآمیز این شهر در دوران دفاع مقدس بر ضرورت برگزاری باشکوه مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد.

وی ظرفیت‌های دفاع مقدس استان اصفهان را در کشور کم‌نظیر دانست و با توجه به تأکید رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بر برگزاری باشکوه این هفته، خواستار بکارگیری همه ظرفیت‌های استان برای بزرگداشت این هفته شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: دشمن به ویژه بعد از فتنه ۸۸ و به خصوص بعد از اغتشاشات سال‌های اخیر به دنبال رویدادسازی است تا با این کار بتواند دوباره اغتشاشات را در کشور شعله‌ور و بحران سازی کند بنابراین باید هر آنچه در توان داریم در بزرگداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی اعمّ از هفته دفاع مقدس، ایام سوگواری پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع)، شهادت امام رضا(ع)، هفته وحدت و غیره به کار ببندیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به این که اهل بیت (ع) بر ضرورت شادی کردن در ایام شادی ایشان تأکید کرده‌اند، گفت: یکی از شبهات دشمنان علیه اسلام این است که این دین، دین گریه است لذا باید با بزرگداشت جشن‌هایی مانند میلاد پیامبر اسلام این شبهه را باطل کنیم.

محمد رضایی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان، با بیان این که اجتماع روز ۲۸ صفر با محوریت این بنیاد از ساعت ۱۵:۴۵ امروز ۲۳ شهریور از میدان بزرگمهر آغاز شده و تا گلستان شهدا ادامه پیدا خواهد کرد، از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی در این مراسم شامل کاروان بانوان، مواکب فرهنگی و صلواتی مسیر، ویژه‌نامه‌های قرآنی و غیره خبر داد.

سیدمحمدحسین امامی، معاون خادم‌یاری کانون‌های خدمت رضوی اصفهان، نیز در این جلسه عنوان کرد: همزمان با ۳۰ سفر و سالروز شهادت امام رضا (ع) ساعت ۱۶ روز شنبه ۲۵ شهریور اجتماع مردمی از میدان فیض مقابل نگارستان امام خمینی آغاز و قافله عزاداری به سمت گلستان شهدا به حرکت در خواهد آمد که این برنامه با سخنرانی رئیس کل دادگستری استان و مداحی مداحان اهل بیت همراه بوده و  هشت هزار غذای متبرک رضوی بین مردم توزیع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه