English

نماینده ولی فقیه در سپاه :

مهم‌ترین ویژگی شهید ردانی‌پور جامعیت او بود

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران بیان کرد: برجسته‌ترین و کارآمدترین ویژگی شهید ردانی‌پور جامعیت ایشان بود که نه معنویت و عرفانش او را از مبارزه و جهاد باز داشت و نه جهاد او را از مرز تقوا خارج کرد و در عین اینکه عالمی وارسته بود به عنوان فرمانده‌ای شجاع، محکم و استوار می ایستاد.

مهم‌ترین ویژگی شهید ردانی‌پور جامعیت او بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در آیین چهلمین سالگرد شهادت شهید ردانی‌پور در خیمه‌گاه گلستان شهدای اصفهان با اشاره به اینکه چند روز بزرگ در تاریخ اسلام داریم گفت: اولین روز، روز بعثت بود که نقطه آغاز اسلام قرار گرفت، روز دوم غدیر بود که دین به کمال رسید، روز سوم عاشورا بود که روز نجات دین از مرگ بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روز عاشورا روز حیات بخشیدن ابدی به اسلام است، تصریح کرد: امام حسین (ع) در مقابل کسانی که می گفتند جنگ با یزیدیان پیش‌بینی شده و روشن است و نتیجه‌ای جز شهادت ندارد به ام سلمه فرمود: مادر جان می‌دانم و من از شما آگاه‌ترم، پرسیدند پس به دنبال چه هستید؟ فرمود به دنبال زنده کردن و نجات دین خدا هستم.

وی با اشاره به سخن امام خمینی(ره) که فرمود این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است خاطر نشان کرد: نهضت عاشورا و جهاد تبیین حضرت زینب(س) و حضرت زین العابدین(ع) بعد از عاشورا دین اسلام را نجات داد .

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما باید از خدا بخواهیم حیات و ممات ما را مانند شهدا قرار دهد، و لازمه آن این است که منطق شهدا را پاس بداریم و منطق شهدا منطق عاشورا، زینب کبری و حسینی بودن است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما امروز  در حالی می‌گوییم ۴۵ سال از انقلاب ما می‌گذرد که با وجود فراز و نشیب های سخت توقف نداشته و یکی پس از دیگری قله‌های موفقیت را با سربلندی پشت سر گذاشتیم و دشمنان را یکی پس از دیگر وادار به عقب نشینی کرده ایم .

وی با بیان اینکه در جبهه حسینی باید اهل استقامت بود افزود: می بینیم که با وجود اینکه دشمن هر روز یک جبهه علیه ما ایجاد می کند مردم با تأسی به راه امام حسین(ع) و عاشورا  استقامت می کنند و درود خدا بر چینن مردم شهیدپروری که همه کمبودها و مشکلات را می‌بینند اما اهل استقامت هستند.

حاجی‌صادقی ادامه داد: دشمنان چندین سال مداوم تلاش کردند تا یک جبهه متحدی از کشورهای منطقه را علیه جمهوری اسلامی ایجاد کنند اما امروز می بینیم که این کشورها متوجه شدند که امنیت جز به دست خود آنها  رغم نمی خورد و امروز می بینیم که یکی پس از دیگری به دنبال اصلاح  روابط خود با جمهوری اسلامی هستند  و این جز به برکت اثر خون شهدا نبوده است.

وی اظهار کرد: دشمنانی که امروز دین و ارزش‌ها و مقام شامخ زنی که شهید در دامان او پرورده می شود را مورد تعرض قرار می‌دهند، بدانند صبر و تحمل امت برای خداست اما این به معنای کوتاه آمدن در برابر دشمنان نیست.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مسئولان گفت: با قاطعیت کامل با مفسدان و افرادی که می خواهند جوان ما را برای سربازی شیطان ببرند برخورد کنید.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی اضافه کرد: فریاد ما این است که الگویی بالاتر از حضرت زهرا(س) که در مقابل دشمنان ولایت ایستاد و حضرت زینب(س) که کاری کرد که یزید عقب‌نشینی کند، وجود ندارد و به لطف الهی همانگونه که تمام فتنه‌ها یکی پس از دیگری را پشت سر گذراندیم، با تأسی به منطق شهدا مشکلات امروز هم حل می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید ردانی‌پور، بیان کرد: برجسته‌ترین و کارآمدترین ویژگی که در شهید ردانی‌پور این روحانی و فرمانده مجاهد دیدم جامعیت ایشان بود که نه معنویت و عرفانش او را از مبارزه و جهاد باز داشت و نه جهاد او را از مرز تقوا خارج کرد و در جای خود عالمی وارسته بود.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی، شهید ردانی‌پور را الگوی معنویت و قداست بیان کرد و افزود: در عین حال به عنوان فرمانده‌ای شجاع محکم و استوار می ایستاد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تعریف شهید مطهری از انسان کامل گفت: شهید مطهری انسان کامل را انسانی می‌داند که همه ارزش‌ها باهم در او رشد کرده باشد و ما هم باید یاد بگیریم در عرصه سیاست، اخلاق و تقوا را رعایت کنیم.

وی افزود: تلاش دشمنان همیشه بر این بوده که آنچنان انسان‌ها را غرق در لذت‌های حیوانی کنند که لذت معنوی را نچشند. امروز به جوان‌ها بگوییم اگر لذت رفاقت با خدا را بچشید و بدانید آزادی معنوی چقدر شیرین است آزادی حیوانی دیگر برای شما اهمیتی نخواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: در چهلمین سالگرد شهید ردانی‌پور از خداوند بخواهیم این جامعیت را به ما عطا کند که نه عبادت ما را از سیاست باز بدارد و نه سیاست ما را از تقوا باز دارد و نه علم ما از معنویت ما بکاهد و نه معنویت ما را از رشد و اقتدار علمی عقب بیندازد.

حاجی‌صادقی خطاب به دشمنان اسلام و انقلاب اظهار کرد: به لطف الهی تهدیدات را تبدیل به فرصت خواهیم کرد و بدانید هر کس در مقابل این انقلاب قرار بگیرد محکوم به فنا و نابودی است.

سپاه صاحب الزمان اصفهان

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه