English

حمایت عملی دانشگاه علوم پزشکی قم از طرح جوانی جمعیت و ازدواج دانشجویی

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این معاونت در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و همچنین جوانی جمعیت، شهریه دانشجویانی که ازدواج‌کرده و یا متأهل هستند را در تمامی مقاطع تحصیلی تا 40 درصد تخفیف در نظر گرفته است.

حمایت عملی دانشگاه علوم پزشکی قم از طرح جوانی جمعیت و ازدواج دانشجویی

به گزارش خبرگزاری موج قم، پرهام در گفت‌وگویی اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ازدواج و تشویق دانشجویان به این امر مهم، طرح تخفیف شهریه برای دانشجویان متأهل و یا افرادی که در طول‌ترم تحصیلی ازدواج می‌کنند، در دانشگاه علوم پزشکی قم اجرایی می‌شود.

 وی افزود: در همین راستا همچنین به‌منظور عملی ساختن طرح جوانی جمعیت و تشویق به فرزند آوری نیز به ازای تولد هر فرزند تا پنج درصد تخفیف شامل حال دانشجویان خواهد شد.

سرپرست معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در همین راستا معاونت آموزشی جهت تشویق همکاران این معاونت در امر ازدواج و فرزند آوری نیز از همکاران در ویژه‌برنامه‌هایی تقدیر خواهد کرد.

دکتر پرهام در پایان خاطرنشان کرد: ازدواج سنت پیامبر(ص) بوده و روی‌گردانی از آن به معنای روی‌گردانی از سنت آن حضرت است و فرزند آوری و تربیت نسلی شایسته یکی از وظایف زوجین است و با توجه به آموزه‌های اسلامی فرزند آوری امری ضروری است که آثار و برکات بسیاری برای خانواده و جامعه داشته و در روایات نیز فرزند آوری به‌عنوان یک حسن یاد می‌شود، و فرزندان میوه‌های زندگی و زمینه‌ساز سعادت والدین در آخرت هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه