English

آغاز بازسازی تعداد ۲۰۰ واحد در کنارک

مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان گفت: بازسازی تعداد 200 واحد از سیل مرداد ماه 1401 در کنارک آغاز شد.

آغاز بازسازی تعداد 200 واحد در کنارک

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان؛ مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب گفت: علاوه بر بازسازی واحدهای سیل دی ماه 1400 ، بازسازی این تعداد واحد آغاز شده است که 60 واحد آن در مرحله اجرای فونداسیون و ستون قرار دارند.

 بیک مداح گفت : پیشرفت بیش از 85 درصدی در بازسازی واحدهای خسارت دیده از سیل دی ماه 1400 در کنارک وجود دارد که 430 واحد مسکونی خسارت دیده سیل دی ماه 1400 در کنارک تکمیل و تحویل متقاضیان شده است و پیش بینی می شود بازسازی باقیمانده واحدها نیز حداکثر تا چند ماه آینده خاتمه یابد.

 بیک مداح گفت : در سیل دی ماه 1400 شهرستان کنارک تعداد 600 واحد خسارت دیده شهری و 180 واحد خسارت دیده روستایی شناسایی و کار بازسازی آنها در حال انجام است.

وی ادامه داد : در این سیل 530 واحد تعمیری نیز در شهر و روستاهای کنارک شناسایی شد. مدیر کل بنیاد مسکن استان گفت : به متقاضیان بازسازی 150 میلیون تومان تسهیلات و 52 میلیون و 500 هزار تومان نیز بلاعوض پرداخت شده است.

وی گفت : شهرستان کنارک با بیش از 90 درصد ، بیشترین درصد شاخص مقاوم سازی را در استان به خود اختصاص داده است. وی ادامه داد : در بازسازی ، مسکن روستایی و ساماندهی حاشیه شهرها بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به دنبال مقاوم سازی است تا در حوادث از هرخطری پیشگیری شود.

مدیر کل بنیاد مسکن استان گفت: در سیستان و بلوچستان سالانه به طور میانگین بیش از 11 هزار واحد مسکونی مقاوم احداث می شود که مشارکت مردم از اهمیت ویژه ای برخوردار است. بیک مداح گفت: در اجرای پروژه های سطح استان تاکید بر استفاده از مصالح و نیروی بومی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه