English

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان اعلام کرد؛

مسیرهای سم‌پاشی ۲۸ خردادماه در کلانشهر اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی درختان امروز در نقاط مختلف اصفهان را اعلام کرد.

مسیرهای سم‌پاشی ۲۸ خردادماه در کلانشهر اصفهان

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان، با اشاره به مسیرهای سم‌پاشی درختان شهر اصفهان گفت: در منطقه یک پارک‌های سی‌وسه‌پل و کودک، منطقه سه خیابان‌های عافیت، فردوسی، گلزار و هشت‌بهشت غربی و منطقه چهار خیابان سلمان فارسی ۱ و ۲ و باغ غدیر سم‌پاشی خواهد شد.

وی بیان داشت: در منطقه پنج پارک‌های ملت ۱ و ۲ و سعدی، منطقه شش خیابان‌های سعادت‌آباد، شیخ‌صدوق و فرعی‌ها، منطقه هفت پارک‌های سوزچی، میخک و ترمینال بابلدشت و منطقه هشت مادی شاه‌پسند، بلوارهای گل‌ها و شهید طاهرزاده سم‌پاشی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: در منطقه ناژوان، پارک لوله و جاده ساحلی شمال سم‌پاشی می‌شود. در منطقه ۹ خیابان آتشگاه، منطقه ۱۰ خیابان‌های هدایت، سعادت، امام حسن (ع)، شهرک‌های غدیر، سپهر و گل نرگس، منطقه ۱۱ پارک‌های مدافع حرم، اقاقیا، سنبل و گلستان، منطقه ۱۲ خیابان‌های آرمان، امین عرب، بهاران، میدان‌ها، زیرگذر استقلال، پارک‌های استقلال و امین‌آباد و در منطقه ۱۴ مادی‌های اردیبهشت، ابوریحان و ایمان سم‌پاشی خواهد شد.

عرفان‌منش از شهروندان درخواست کرد: در دوره سم‌پاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی یا قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درها و پنجره‌های مشرف به مسیر سمپاشی منازل خود را ببندند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه