English

رئیس شورای شهر سنندج:

پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی کمتر از یک سال تکمیل می شود

رئیس شورای شهر سنندج گفت: بازه زمانی برای اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی یک سال تعیین شده ولی بنا به اعلام پیمانکار در صورت تأمین به موقع اعتبار در هشت ماه تحویل خواهد داد.

پروژه تقاطع غیر همسطح میدان محمدی کمتر از یک سال تکمیل می شود

به گزارش خبرگزاری موج کردستان؛ فرهاد میمنت‌آبادی یکشنبه شب در مراسم کلنگ‌زنی ۲ پروژه مهم عمران شهری در سنندج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مباحثی که در وضعیت ترافیکی شهر سنندج تأثیرگذار است، ساماندهی میدان محمدی است که امروز با تلاش مدیریت شهری کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه اجرای کارهای زیربنایی در راستای کاهش ترافیک از اولویت‌های مدیریت شهری در سنندج است، عنوان کرد: اعضای شورای شهر سنندج هر نوع حمایتی که نیاز شهرداری باشد را در این راستا دریغ نخواهد کرد.

میمنت‌آبادی افزود: تمام اعضای شورای شهر به صورت متفق‌القول بر این عقیده هستیم که این پروژه‌ها باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی شود و از همین تریبون اعلام می‌کنیم تمام قد شهردار را در اجرای این پروژه‌ها حمایت خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: بازه زمانی برای اجرای این پروژه یک سال تعیین شده ولی بنا به اعلام پیمانکار که از شرکت‌های پیمانکاری بومی و قدر استان است در صورت تأمین به موقع اعتبار، ۸ ماهه پروژه را تحویل خواهد داد.

رئیس شورای شهر سنندج اضافه کرد: اتمام این ۲ پروژه با توجه به تأثیرگذاری آن در کاهش و روان‌سازی ترافیک، ارتقای سطح ایمنی و رضایتمندی شهروندان در زمان و موعد مقرر مورد تاکید تک تک اعضای شورای شهر بوده و در این راستا از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه هیچ محدودیت و ممنوعیتی برای تأمین مالی این پروژه‌ها نداریم، افزود: معتقدیم تأخیر در اجرای این پروژه حتی برای یک روز ضربات جبران ناپذیری خواهد زد.

رئیس شورای شهر سنندج اضافه کرد: اجرای پروژه اتصال کنارگذر بیمارستان توحید به میدان ۱۲ فروردین با توجه به اینکه یکی از اصلی‌ترین مسیرهای دسترسی به مراکز درمانی است نقش مهمی در کاهش زمان رسیدن شهروندان به مراکز درمانی خواهد داشت

وی در مورد منبع و محل تأمین اعتبار برای اجرای این ۲ پروژه هم گفت: شهر مربوط به شهروندان و اگر شهرداری امکاناتی دارد متعلق به مردم است تأمین اعتبار این پروژه‌ها با مصوبه شورا از محل فروش اراضی شهرداری انجام می‌شود.

وی افزود: امیدواریم با تأمین به موقع اعتبار و همچنین تلاش شبانه‌روزی پیمانکار شاهد افتتاح این ۲ پروژه ظرف کمتر از یک سال باشیم.

میمنت آبادی خاطرنشان کرد: اجرای این دست پروژه‌ها در بازه زمانی کوتاه در کنار کاهش ترافیک، توسعه شهری نقش مهمی در افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه