English

کارآفرین برتر کشور و مجری مسابقه تلویزیونی میدون:

دانشجویان آینده سازان کشور هستند

به همت دانشکده برق، کامپیوتر، فناوری اطلاعات و مهندسی پزشکی همایش انگیزشی با عنوان " ارتباط دانشگاه و صنعت " با حضور استادان، کارکنان و دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد.

دانشجویان آینده سازان کشور هستند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در این همایش پر شور و با نشاط که با حضور جمع کثیری از دانشجویان در سالن آمفی تئاتر علامه رفیعی این دانشگاه برگزار شد؛ علیرضا یونچی کارآفرین برتر کشور و مجری مسابقه تلویزیونی " میدون " ضمن تشکر از مسوولان برگزاری این همایش با اشاره تجربیات خود و زمینه های پیشرفت در صنعت و تجارت خطاب به دانشجویان گفت: شما آینده سازان کشور هستید پس باید قدر فرصت های خود را بدانید.

وی افزود: اگر زندگی کارآفرین های جهانی را بررسی کنیم می بینیم که این افراد از مشکلات، سختی ها و شکست ها هراسی نداشتند بلکه با تلاش، پیگیری و داشتن اهداف بلند برای جامعه خود ثمرات بسیاری به دست آوردند.

در پایان، جلسه پرسش و پاسخ صمیمانه برای حل برخی چالش های صنعتی و تجاری برگزار شد و سخنران این همایش پاسخگوی این سوالات بود. هم چنین دانشجویان درخواست حضور و سخنرانی مجدد ایشان را در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مطرح کردند.

در ادامه، در جلسه ای با حضور دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین با علیرضا یونچی کارآفرین برتر و مجری برنامه تلویزیونی میدون راه‌های گسترش همکاری های مشترک بین صنعت و دانشگاه مطرح و بررسی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه