English

امضای تفاهم نامه دانشگاه آزاد قزوین و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی(سهامی خاص)

در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین و مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی، تفاهم نامه همکاری بین این دو نهاد امضاء شد.

امضای تفاهم نامه  دانشگاه آزاد  قزوین و صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی(سهامی خاص)

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در این مراسم که در دفتر ریاست این دانشگاه و با حضور اعضای هیات رییسه، دکتر احمد فخاریان معاون پژوهشی و فناوری، روسای واحد های استان، دانشکده ها و مدیران پژوهشی برگزار شد؛ تفاهم نامه همکاری بین دکتر اسماعیل زینالی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد و استان قزوین و دکتر عسکری غلام زاده لداری مدیر عامل صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی امضاء شد.

گفتنی است؛ این تفاهم نامه به¬منظور تشریک مساعی در حمایت و گسترش بازار محصولات دانایی¬محور و دانش¬بنیان و همچنین ارائه کمک¬ها و خدمات مالی و پشتیبانی به مراکز نوآور و موسسات دانش¬بنیان، بین صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی (سهامی خاص) و این دانشگاه به امضاء رسیده است.

دانشگاه آزاد قزوین1

شایان ذکر است؛ در جلسه ای در خلال بازدید میز خدمت صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی در مرکز رشد واحد قزوین، درخواست های تامین مالی استارتاپ های این دانشگاه بررسی و پاسخ داده شد. هم چنین در جلساتی در شورای استان و هیات رییسه، خدمات صندوق توسط مدیرعامل صندوق برای روسای واحد ها و هیات رییسه این دانشگاه معرفی شد. بازدید و آشنایی مدیران صندوق از ظرفیت های این دانشگاه، برگزاری همایش عمومی برای معرفی خدمات صندوق برای دانشجویان، اساتید، پژوهشگران و فناوران و بررسی چگونگی همکاری و راهکارهای تسریع و تسهیل ارائه خدمات تامین مالی به دانشگاه و شرکت های تابعه و دانشجویان و اساتید فناور از دیگر برنامه های صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی دانشگاه آزاد اسلامی در واحد قزوین بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه