English

استاندار خراسان رضوی:

الزام تکمیل زنجیره غذایی از مواد اولیه تا محصول نهایی در استان

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: تمام دانشجویان بخش دامپروری و علوم دامی می‌توانند در بیش از ۱۰۰ کارخانه تولید خوراک دامی خراسان رضوی دوره کارآموزی خود را سپری کنند و در صورت داشتن شرایط، امکان جذب آنها در این صنعت وجود دارد.

الزام تکمیل زنجیره غذایی از مواد اولیه تا محصول نهایی در استان

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: تکمیل زنجیره غذایی از مواد اولیه تا محصول نهایی باید شکل گیرد تا چالش‌های موجود در تولید و بازار به حداقل ممکن خود برسد.

نظری این سخنان را در بازدید از ۲ واحد یک مجموعه اقتصادی فعال در زمینه تولید خوراک و مکمل غذایی دام، طیور و آبزیان در مشهد و تربت حیدریه گفت و ادامه داد: بدین منظور نیز حمایت های مختلفی از جمله حمایتهای حقوقی، ایجاد زیرساخت‌های اولیه شامل تامین آب، برق و گاز تا تعریف طرح ها و مشخص شدن متولیان آن اندیشیده شده است تا حاکمیت الزامات لازم را فراهم کند.

استاندار خراسان رضوی متذکر شد: با توجه به اعلام برخی از متولیان، تمام دانشجویان بخش دامپروری و علوم دامی می‌توانند در بیش از ۱۰۰ کارخانه تولید خوراک دامی خراسان رضوی دوره کارآموزی خود را سپری کنند و در صورت داشتن شرایط، امکان جذب آنها در این صنعت وجود دارد.

وی همچنین تاکید کرد: از کارهای تولیدی و اقتصادی در استان به منظور رفع نیازهای کشور در مسیر افزایش تولید و کاهش تورم حمایت می‌شود و چالش‌ها و گرفتاری های حوزه اقتصادی نیز با کمک مسوولان و مدیران مربوطه در نهادهای مختلف برای رفع موانع تولید در حال پیگیری است.

نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: هر فعالیتی به صورت طبیعی دچار حاشیه خواهد بود و نکته مهم مدیریت حواشی است تا مانع فعالیت نشود مهم، اصل حرکت و فعالیت اقتصادی است که شایسته قدردانی است و مدیریت چالش ها برای عدم توقف باید انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه