English

یعقوبعلی نظری:

تحقق ۸۰ مصوبه تا پایان سال برای شهرستان چناران

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: یکی از مشکلات و موضوعات مدیریتی، مشخص نبودن موضوع و زمان در مصوبات است و مصوباتی که برای چناران در نظر گرفتیم حداکثر باید تا پایان امسال به نتیجه برسد.

تحقق ۸۰ مصوبه تا پایان سال برای شهرستان چناران

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: در سفر به چناران، ۸۰ مصوبه به ارزش ۸۰۰ میلیارد تومان به تصویب رسید که تا پایان امسال محقق خواهد شد.

نظری این سخنان را در حاشیه شورای اداری شهرستان چناران اظهار کرد و در ادامه افزود: همچنین ۱۷ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال زایی در این استان در نظر گرفته شده است.

 استاندار خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: امیدواریم این برنامه‌ها و مصوبات قسمتی از مشکلات این شهرستان را در بخش شهری و روستایی حل کند و مصوباتی که برای چناران در نظر گرفتیم حداکثر باید تا پایان امسال به نتیجه برسد.

استاندار خراسان رضوی

استاندار خراسان رضوی در ادامه یادآور شد: همه مشکلات با یک سفر حل نمی‌شود، اما ما بر اساس آنچه که فعلا امکان داریم و از مسیر‌های مختلف به نتیجه می‌رسد متناسب با توانمندی و ظرفیت و امکانات مصوباتی را برای این شهرستان انجام دادیم.

 نظری در خاتمه خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات و موضوعات مدیریتی، مشخص نبودن موضوع و زمان در مصوبات است و در مصوبات امروز موضوع و زمان با عقبه کارشناسی و توانمندی‌ها در نظر گرفته شده است، مسئولان شهرستانی هم باید پیگیری و مسئولان استانی هم برای انجام مصوبات همراهی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه