English

یعقوبعلی نظری:

اولویت تلاش همه مسوولان رفع گرفتاریهای روزمره مردم است

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: اولویت‌های بعدی نظام جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت مردم و پاسخ به مسایل فرهنگی و اعتقادی مردم است چرا که مسایل اعتقادی همیشه دغدغه مردم بوده است.

اولویت تلاش همه مسوولان رفع گرفتاریهای روزمره مردم است

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: در شرایط کنونی اولویت تلاش همه مسوولان رفع گرفتاریهای روزمره مردم به خصوص در مورد معیشت و اقتصاد است.

نظری ضمن گرامیداشت چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: هرچند دشمنان ملت ایران را دچار انواع گرفتاری‌ها کرده‌اند اما مردم متدین ایران معتقد به آرمانهای انقلاب اسلامی مانده اند و مسوولان فقط باید رفع گرفتاری های مردم را مدنظر داشته باشند و خود مردم مدافع انقلاب و نظام هستند.

استاندار خراسان رضوی همچنین تصریح کرد: بهره برداری از هزار و ۲۰۹ طرح در قالب پروژه های آماده افتتاح دهه فجر در خراسان رضوی با اعتبار ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تاثیر فوق العاده ای در رونق اقتصادی استان خواهد گذاشت.

وی در ادامه این خبر اضافه کرد: اولویت‌های بعدی نظام جمهوری اسلامی، حضور و مشارکت مردم و پاسخ به مسایل فرهنگی و اعتقادی مردم است چرا که مسایل اعتقادی همیشه دغدغه مردم بوده است.

نظری با اشاره بر روایت " الدنیا مزرعه الآخره" و دنیا مقدمه آخرت، خاطرنشان کرد: سعادت دنیا و آخرت مردم به صورت توامان لازم است لذا با وجود مسایل دنیایی و معیشتی مردم ایران به دنبال اعتقادات و مسایل مذهبی خود نیز هستند و امیدواریم زمینه تحقق مسایل دینی و اعتقادی فراهم شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه