English

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی:

روند افزایشی دمای هوای در خراسان رضوی

کارشناس هواشناسی خراسان رضوی بیان کرد: دمای هوای خراسان رضوی طی روزهای اخیر به دلیل ورود سامانه بارشی به طور موقت خنک شد که با خروج این سامانه، میانگین دما در خراسان رضوی افزایش محسوسی خواهد یافت.

روند افزایشی دمای هوای در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محمد غیوری کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در خبری اعلام: روند افزایشی دمای هوای در این استان از اواخر وقت امروز آغاز شده و بر طبق پیش بینی ها، بیشنیه دما در برخی مناطق خراسان رضوی تا ۴۰ درجه سلسیوس می‌رسد.

غیوری در ادامه این خبر اضافه کرد: دمای هوا ی خراسان رضوی طی روزهای اخیر به دلیل ورود سامانه بارشی به طور موقت خنک شد که با خروج این سامانه، میانگین دما در خراسان رضوی افزایش محسوسی خواهد یافت.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: بر اساس پیش بینی ها، بیشینه دما در برخی از شهرستان های خراسان رضوی در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته جاری تا ۴۰ درجه سلسیوس افزایش می یابد.

همچنین وی متذکر: همچنین وزش باد پدیده غالب در مناطق جنوبی و شرقی استان است و به روز گرد و خاک در این نواحی دور از انتظار نیست و میانگین دما طی همین مدت در کلانشهر مشهد بین ۲۰ تا ۳۰ درجه در نوسان بوده است.

غیوری خاطرنشان کرد: روز گذشته بارندگی های محدودی در برخی از شهرستان های خراسان رضوی ثبت شده است و طی شبانه روز گذشته، فریمان و مه ولات به ترتیب با ۱۶ و ۳۷ درجه سلسیوس خنک ترین و گرمترین شهرستان های استان بوده اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه