English

بخشدار طرقبه:

هشدار نارنجی هواشناسی، به حریم رودخانه‌ها و نزدیک نشوید

بخشدار طرقبه عنوان کرد: بر اساس اعلام هواشناسی بارش‌های رگباری و بارش تگرگ همراه با آب‌گرفتگی، رواناب و سیلاب را خواهیم داشت و از مردم درخواست می شود از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و حرکت به سمت ییلاقات خودداری کنند.

هشدار نارنجی هواشناسی، به حریم رودخانه‌ها و نزدیک نشوید

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، سید مهدی سالم بخشدار طرقبه در خبری اعلام کرد: از شهروندان و مسافران درخواست می شود با توجه به وقوع احتمالی بارش‌های رگباری از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و حرکت به سمت ییلاقات طرقبه خودداری کنند.

سالم در ادامه تاکید کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های رگباری در روز جمعه و احتمال نشست حاشیه دیواره‌های برخی رودخانه‌ها، از مسافران و اهالی درخواست می شود تا از تردد غیرضروری در منطقه به جد خودداری کنند.

بخشدار طرقبه متذکر شد: محدودیت‌های امروز ۱۹ خردادماه صرفاً برای مسیرهای منتهی به رودخانه جاغرق، مسیر اراضی باغو، مسیر منتهی به رودخانه ازغد، مسیر منتهی به رودخانه مایانات، مسیر منتهی به رودخانه کنگ، داخل دره ارغوان، مسیر رودخانه دهبار و رودخانه کلاته آهن است.

وی تصریح کرد: شهرداری طرقبه و دهیاری‌های تابعه بخش طرقبه تمهیدات لازم را برای هشدار به گردشگران اتخاذ کنند و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده شهرداری طرقبه و دهیاری‌های سطح بخش باید تمهیدات لازم از جمله نصب بنر و... را برای اعلام محدودیت اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مکان‌های مشابه در محدوده و حریم شهر طرقبه و روستاها اقدام کنند.

سالم همچنین اضافه کرد: با توجه به کوهستانی بودن طرقبه، بارش‌های شدید باران و اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر تداوم بارش‌ها و کاهش دما و همچنین رانشی و ریزشی بودن برخی نقاط توصیه می‌کنیم مردم از سفر غیرضروری به منطقه خودداری کنند.

بخشدار طرقبه گفت: بر اساس اعلام هواشناسی امروز بارش‌های رگباری توأم با رعدوبرق(صاعقه)، بارش تگرگ همراه با آب‌گرفتگی، رواناب و سیلاب را خواهیم داشت و ضمن تشکر از تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی از مردم درخواست می شود در این چند روز از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و حرکت به سمت ییلاقات خودداری کنند.

وی یادآور شد: ستاد مدیریت بحران بخش، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و نیروهای خدماتی و امدادی برای پیشگیری از حوادث احتمالی در حالت آماده‌باش کامل به سر می‌برند و ایجاد محدودیت در برخی مسیرها صرفاً به دلیل حفظ جان مسافرین است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه