English

سرعت پیشرفت پروژه ها در بندرلنگه کند است

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: متاسفانه سرعت پیشرفت پروژه ها و کارها جهت خدمت به مردم از جمله طرح‌های مختلفی مثل گازرسانی، جایگاه سی ان جی، معاینه فنی، اصلاح جاده ها و کمربندی بسیار کند پیش می رود.

سرعت پیشرفت پروژه ها در بندرلنگه کند است

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، حجت الاسلام جواد اسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به تفسیر آیه ۱۴ سوره علق، اظهار داشت: ریشه طغیان انسان دو چیز است، اول بی نیاز دانستن خود در حالی که انسان فقیر مطلق است و حقیقت الله غنای مطلق است و هیچ چیز از خود نداریم و دائم محتاج لطف و عنایت خداییم و دوم اینکه خدا را نمی بیند و گمان می کند خدا هم او را نمی بیند.

وی افزود: خدا خالق ماست لازمه خالق بودن؛ عالم بودن به ما و اعمال و رفتار  ماست، امام خمینی می فرمود، عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید اگر انسان این حقیقت را باور کرد نیت کار و رفتار و درست میشود لغزش و خطای او کم می شود.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: از مردم ولایت‌مدار بابت برگزاری مراسمات باشکوه ۱۴ و ۱۵ خرداد و لزوم آماده شدن برای برگزاری باشکوه مراسمات دهه ولایت و عید الله اکبر غدیر تقدیر و تشکر می کنم.

 حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی سالگرد ارتحال حضرت امام، ایمان و امید را دو قدرت نرم افزاری امام راحل معرفی کردند که توانست سه تحول در سطح داخلی؛ امت اسلامی و جهانی ایجاد کند.

معاون حوزه علمیه خواهران کشور بیان داشت: برای ایجاد امید سه مولفه تاثیر گذار است، امنیت، کارآمدی و اعتمادسازی، که سابقه 43ساله انقلاب اسلامی نشان داد از بالاترین امنیت برخوردار است و در سخت ترین صحنه ها کارآمدی خود را به جهانیان نشان داد و هر چه دارد اعتماد اجتماعی مردم است چون مردم انقلاب و جمهوری اسلامی را از خود میدانند.

وی ادامه داد: بر این اساس امید به آینده در مردم شریف ایران موج می زند و تلاش دشمنان برای ناامید سازی مردم به نتیجه نخواهد رسید.

این استاد حوزه ودانشگاه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از نشانه های این ایمان پیشرفتهای خیره کننده جوانان ایران مثل رونمایی از موشک فراصوت فتاح بود که ضمن بالاتر بردن بازدارندگی برای ملت ایران اسلامی، صهیونیست ها را دچار سرگیجه و جهان را به شگفتی وا داشت تا جایی که تحلیلگران آمریکایی نوشتند، اکنون زمان بازدارندگی تهاجمی از سوی اتحادیه کشورها و گروه‌های مقاومت است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: ما به فرزندان غیور ایران خصوصاً متخصصان هوافضا افتخار می کنیم و دست مریزاد می گوییم.

 حجت الاسلام اسماعیل نیا افزود: همانطور که رئیس جمهور در آیین رونمایی از این موشک گفت سایر صنایع کشور مثل خودروسازی باید از این فناوری ها درس بگیرند مردم منتظر تصمیم انقلابی رئیس جمهور در اصلاح صنعت بیمار خودرو کشور هستند.

وی بیان داشت: شیطان بزرگ آمریکا بعد از هزینه کردن میلیاردها دلار برای منزوی کردن ایران اسلامی امروز با ائتلاف های جدید نظامی و اقتصادی و سیاسی منطقه خاورمیانه با محوریت ایران اسلامی مواجه است و می بیند که کسی که منزوی شد آمریکای جنایتکار است و ایران اسلامی روز به روز محوریت خود را در منطقه بیشتر پیدا می کند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندرلنگه تاکید کرد: با توجه به فصل تابستان و اوقات فراغت دانش آموزان والدین و مسئولان فرهنگی را به برنامه ریزی برای پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان با برنامه های علمی ورزشی و تفریحی سفارش می کنم.

وی افزود: فرصت ثبت نام در حوزه های علمیه شهرستان رو به پایان است یک فرصت جدیدی به دختران شهرستان جهت تحصیل در حوزه علمیه خواهران کوثر اضافه شده است و آن امکان ثبت نام دارندگان مدرک متوسطه دوم می باشد که انتظار است از این فرصت استفاده کنند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: متاسفانه سرعت پیشرفت پروژه ها و کارها جهت خدمت به مردم در شهرستان بندرلنگه کند است طرح‌های مختلفی مثل گازرسانی، جایگاه سی ان جی، معاینه فنی، اصلاح جاده ها، سامان دادن به قایقهای صیادی و اعطای مجوز صید به انها، جلوگیری از صید های غیرقانونی، مسئله احداث کمربندی، بهبود وضعیت مبلمان شهری و دیگر کارها با سرعت بسیار کند پیش می رود.

وی در ادامه گفت: مهم نیست کار به نام چه شخصی ثبت شود کار آنجا شود به نام هر کس می‌خواهد ثبت شود، البته حافظه تاریخی مردم شریف بسیار قوی است و فریب ظاهر سازی برخی مسئولان که مدتها مردم بندرلنگه را فراموش کرده بودند، نخواهد خورد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا تاکید کرد: مردم خادم را خوب تشخیص میدهند کسی نمی تواند با تزویر کلاه سر مردم بگذارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه