English

نماینده ولی فقیه در مازندران:

نیروی انتظامی مازندران نیازمند بودجه ملی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با توجه ورود میلیونی گردشگر و مسافر، نیروی انتظامی استان نیازمند بودجه ملی و نیرو‌های بیشتر است.

نیروی انتظامی مازندران نیازمند بودجه ملی است

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، آیت الله محمدی لائینی در دیدار با سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه استان مازندران با بودجه استانی خدمات ملی ارائه می‌دهد را بار‌ها این نکته را تکرار کرده‌ایم، اظهار داشت: در مدت ۲۰ روز ۲۰ میلیون جمعیت وارد استان می‌شود، اما هنوز از بودجه ملی خبری نیست.

وی ادامه داد: استان مازندران هم نیاز به بودجه ملی دارد و هم تعداد نفرات نیرو‌های انتظامی استان با وجود آزادشدن سواحل دریای خزر در حوزه مدیریت، امنیتی و اخلاقی کافی نیست و باید افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه نیروی انتظامی استان نیازمند بودجه ملی و نیرو‌های بیشتر است، گفت: نیروی انتظامی مازندران در برخورد با دو مسئله کرونا و اغتشاشات موفق عمل کرد و با رأفت و اخلاق نقش آفرینی کرد، امیدواریم شاهد امنیت و عدالت بیشتر باشیم.

وی  افزود: انتظار دارم دولت حداقل دوربین با هدف پایش تصویری و تکمیل تجهیزات نیروی انتظامی را تأمین کند و به معیشت این قشر همت بگمارد.

آیت الله لائینی بیان داشت: ️امیدواریم نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی از جمله نیروی انتظامی با تعامل با هم عمل کنند تا شاهد فعالیت‌ها و آثار بهتری از عملکرد‌ها به‌خصوص در فصل تابستان باشیم.

با هنجارشکنان در سواحل شمال برخورد می شود

فرمانده انتظامی کشور نیز با اشاره به نقش پلیس و نیروی انتظامی در ایجاد امنیت جامعه، رفتار حکیمانه، همت و لزوم همدلی مردم با این قشر را الویت و اصل موفقیت دانست و گفت: توجه به سالم سازی سواحل مهمترین برنامه فعلی نیروی انتظامی در سه استان شمالی کشور مازندران، گیلان و گلستان است.

سردار احمدرضا رادان با اشاره به تابستان پیش رو و معضلات اجتماعی و فرهنگی در سطح سواحل اظهار داشت: با هنجار شکنان اجتماعی برخورد قاطع انجام می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه