English

مدیر‌کل فنی و طراحی شهرداری قم:

نمای غرفه‌های سطح شهر با یکدیگر تناسب و هم‌خوانی ندارند

مدیر‌کل فنی و طراحی شهرداری قم گفت: نمای غرفه‌ها با یکدیگر تناسب و همخوانی ندارد، درحالی‌که باید یک طرح تیپی تهیه و مصالح آن یکسان‌سازی و بحث قیمت برآورد اولیه شود.

نمای غرفه‌های سطح شهر با یکدیگر تناسب و هم‌خوانی ندارند

به گزارش خبرگزاری موج قم، لیلی نیک خلق احمدی در جلسه ساماندهی و انتظام بخشی به غرفه‌ها، کیوسک‌ها و دکه‌های سطح مناطق و بوستان‌های شهری قم اظهار داشت: دو موضوع حذف و وجود این غرفه‌ها مطرح است که این موضوعات نیاز به آسیب‌شناسی دارد.

وی با بیان اینکه ضرورت وجود این غرفه‌ها و کاربری‌های آن نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد تا در نهایت یک سری از این غرفه‌ها حذف گردد، افزود: در این راستا باید مشاوری باشد که در زمینه طراحی غرفه و بحث المان شهری تخصصی نظر دهد، همچنین تیپ‌بندی آن بیشتر از سه تیپ نباشد و نما و مصالح یک تیپ باشند.

مدیر‌کل فنی و طراحی شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از موضوعاتی که مطرح‌شده بحث قیمت بود، اما نمای غرفه‌ها با یکدیگر تناسب و همخوانی ندارد، درحالی‌که باید یک طرح تیپی تهیه و مصالح آن یکسان‌سازی و بحث قیمت برآورد اولیه شود.

وی با تأکید بر اینکه در کمیته نظرات مختلفی از مدیران گرفته‌شده و قرار است در فاز دوم طبق، نوع قرارداد و ویژگی‌ها ابلاغ شود تا اشخاص موظف باشند غرفه‌ها را بسازند، تصریح کرد: دراین‌باره نیاز به هماهنگی وجود دارد و طراحی‌ها باید متناسب با سیما منظر شهری باشند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه