English

زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی در آستانه بهره‌برداری

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم گفت: زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصدی داشته و تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی در آستانه بهره‌برداری

به گزارش خبرگزاری موج قم، عباس حلوایی زاده با اشاره آخرین وضعیت پروژه زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی اظهار داشت: پایه قرارداد عمرانی این پروژه ۸۷ میلیارد تومان بوده که برای بهره‌برداری نهایی از آن ۱۱۵ میلیارد تومان هزینه خواهد شد.

وی مهم‌ترین موانع بهره‌برداری از این طرح کلان حوزه حمل‌ونقل را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: تملکات این طرح به پایان رسیده و با تخریب چند ملک باقی‌مانده در مسیر این محور، بهره‌برداری و تکمیل این زیرگذر کامل خواهد شد، همچنین دو پست برق ۲۰ کیلوولتی در طول مسیر نیز باید جابه‌جا شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم از این طرح به‌عنوان یکی از پروژه‌های کلان و دشوار مدیریت شهری یادکرد و افزود: پروژه زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی با روند مطلوبی در حال اجراست و تمام تأسیسات برق، گاز و آب در طول محور نیز با هزینه شهرداری قم به‌روزرسانی و تعویض شده است.

حلوایی زاده اضافه کرد: زیرگذر بلوار جمهوری اسلامی پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی داشته و تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه