English

سرقت النگوی طلا با تهدید زوج سالخورده

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری فردی که با زور ورود منزل یک زوج سالخورده شده و از طریق تهدید چاقو طلاجات موجود در منزل را به سرقت برده بود در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر شد.

سرقت النگوی طلا با تهدید زوج سالخورده

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در تشریح این خبر اظهار داشت: نیمه شب نهم خرداد ماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر سرقت طلاجات از منزل یک زوج سالخورده در یکی از محله های شهرستان شاهین شهر، بررسی موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد در ساعت 2 نیمه شب فردی با سر و صورت پوشیده وارد منزل این زوج شده و با تهدید چاقو یک قطعه النگوی طلا را از  سرقت و از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه اظهار داشت: کارآگاهان پس از بررسی دقیق صحنه وقوع جرم و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی  در نهایت هویت فرد سارق را بدست آورده و در کمتر از یک هفته طی عملیاتی ضربتی در یکی از محلات شهر اصفهان دستگیر کردند.

سرهنگ ثابت راسخ  با بیان اینکه متهم که از آشنایان دور این زوج بود به واسطه شناخت قبلی و آگاهی از تنها بودن آنها در منزل، دست به این سرقت زده بود از کشف النگوی مسروقه و استرداد آن به مال باخته خبر داد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

وی در پایان از شهروندان خواست هرگز از پدران و مادران سالخورده خود که تنها زندگی می کنند غافل نشوند و ضمن سرکشی مستمر از آن ها حتی المقدور منازل این عزیزان را به حفاظ امن،دوربین مداربسته و تجهیزات باز دارنده دیگر تجهیز کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه