English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد؛

دستگیری سارق ۸۰ کنتور آب مجتمع های شاهین شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از دستگیری سارقی که اقدام به 80 فقره سرقت کنتور آب از مجتمع های مسکونی در این شهرستان کرده بود خبرداد.

دستگیری سارق 80 کنتور آب مجتمع های شاهین شهر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کنتور آب از داخل مشاعات مجتمع های مسکونی سطح شاهین شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود و انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی عامل این سرقت ها را شناسایی و مشخص شد این فرد با پوشیدن لباس تعمیرکاران و تهیه جعبه ابزار، در ساعات اولیه صبح با ترفندی خاص درب مجتمع های مسکونی را باز می کرده و با ورود به مشاعات، کنتورهای آب واحد ها را سرقت می کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف 23 عدد کنتور آب مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهم بیان داشت: این سارق در تحقیقات اولیه پلیس تا کنون به 80 فقره سرقت کنتور آب در سطح شهرستان اعتراف و مشخص شد کنتورهای مسروقه را به یک مالخر در یکی از شهرستان های اطراف می فروخته است.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی از ساکنان آپارتمان ها و مجتمع های مسکونی خواست هرگز به افراد ناشناسی که با زدن زنگ واحدها و معرفی دروغین خود به عنوان آشنایان دیگر ساکنان مجتمع ، مأموران قرائت کنتور، تعمیرکار و غیره قصد ورود به مجتمع را دارند اعتماد نکرده و حتماً نسبت به احراز هویت آن ها از طریق رویت کارت شناسایی و هماهنگی با دیگر ساکنان و مدیر ساختمان اقدام کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره تلفن 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه