English

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان خبرداد؛

دستگیری ۲ سارقان تابلو و علائم جاده ای در گلپایگان

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان از دستگیری 2 سارق تابلو ها و علائم جاده ها با 4 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

دستگیری 2 سارقان تابلو و علائم جاده ای در گلپایگان

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سرهنگ علی اصغر محمدی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت تابلوها و علائم جاده ای در سطح شهرستان گلپایگان، بررسی موضوع جهت شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران با بررسی های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی 2 سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به 4 فقره سرقت علائم و تابلوهای جاده ای اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان بر عزم راسخ پلیس در برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت شهروندان تأکید کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه افراد و موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه