English

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی خبرداد:

کمک دو میلیاردی به نیازمندان الموت شرقی

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی گفت: طی سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان کمک مردمی برای نیازمندان و محرومان الموت شرقی جمع آوری شده است.

کمک دو میلیاردی به نیازمندان الموت شرقی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی آزاد رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با اجرای طرح های مختلف خدمت رسانی بستری را فراهم کرده تا با مشارکت اقشار مختلف مردم، رسیدگی به نیازمندان و محرومان را اجرایی کند.

وی ادامه داد: در این راستا طی سال گذشته بیش از دو میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان کمک مردمی برای نیازمندان و محرومان جمع آوری و برای محرومان همین منطقه نیز هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی اضافه کرد: از این میزان کمک جمع آوری شده بیش از ۲۹۵ میلیون تومان کمک مردمی برای تأمین معیشت نیازمندان و بیش از ۱۳ میلیون تومان کمک های مردمی برای امور فرهنگی بوده است.

وی افزود: طی سال گذشته دو جشن نیکوکاری و عاطفه ها برگزار شد که شاهد مشارکت بیش از ۹۸ میلیون تومانی اقشار مختلف مردم در جشن نیکوکاری و بیش از ۱۸۸ میلیون تومانی در جشن عاطفه ها بوده ایم.

آزاد خاطرنشان کرد: طی این مدت در طرح شفاء (درمان بیماران نیازمندان) بیش از ۱۱ میلیون تومان و برای مشارکت در طرح کوثر (تأمین جهیزیه نیازمندان) بیش از ۱۶ میلیون تومان کمک مردمی را شاهد بوده ایم.

وی گفت: طی سال گذشته بیش از ۹۱ میلیون تومان کمک مردمی در طرح احسان حسینی، بیش از ۱۲۸ میلیون تومان کمک مردمی در طرح نذر قربانی و بیش از ۶۵۸ میلیون تومان مشارکت مردمی در اطعام و افطاری را شاهد بوده ایم.

رئیس کمیته امداد اداره الموت شرقی اظهارکرد: یکی از طرح های پر استقبال کمیته امداد طرح اکرام ایتام و محسنین است که در بیش از یک میلیارد و ۴۹۶ میلیون تومان مشارکت مردمی در طرح اکرام ایتام و بیش از ۷۸۱ میلیون تومان مشارکت مردمی در طرح اکرام محسنین صورت گرفته است.

وی توضیح داد: تعداد ایتام در الموت شرقی هشت نفر و تعداد فرزندان محسنین ۱۰۸ نفر بوده که یک هزار و ۲۶۳ نفر از حامیان از این فرزندان حمایت دارند و کمک های خود را به حساب فرزندان معنویشان واریز می کنند.

آزاد اعلام کرد: یکی دیگر از کمک های مردمی صدقه است که طی سال گذشته بیش از ۱۶۹ میلیون صدقات در دو هزار و ۱۰۷ صندوق جمع آوری شده و برای محرومان و نیازمندان صرف شده است.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۸*۸۸۷۷* به نیازمندان و محرومان الموت شرقی اهدا کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه