English

رئیس کمیته امداد الموت غربی خبرداد:

کمک چهار میلیاردی به نیازمندان الموت غربی

رئیس کمیته امداد الموت غربی گفت: مردم نیکوکار بیش از چهار میلیارد تومان به نیازمندان و محرومان الموت غربی مساعدت کرده اند.

کمک چهار میلیاردی به نیازمندان الموت غربی

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، جواد میرزاپور کلشتری رئیس کمیته امداد الموت غربی در این باره گفت:طی سال گذشته مردم نیکوکار در مجموع طرح های مختلف این نهاد برای کمک به محرومان و نیازمندان مشارکت کردند.

وی ادامه داد: از این میزان کمک که بیش از چهار میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان بوده، بیش از ۱۷۲میلیون تومان مربوط به صدقه جمع آوری شده در دو هزار و ۲۶۳ صندوق صدقات بوده است.

رئیس کمیته امداد الموت غربی اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از ۵۱۹ میلیون تومان کمک مردمی در پنج مرکز نیکوکاری جمع آوری شده است که اعضای این مراکز همگی اقشار مختلف مردم هستند.

وی افزود: یکی از طرح های پرطرفدار و پراستقبال کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح اکرام است که طی سال گذشته یک هزار و ۱۲۳ حامی بیش از یک میلیارد و ۵۱۶ میلیون تومان مساعدت کرده اند.

میرزاپور کلشتری خاطرنشان کرد: یک هزار و ۱۲۳ حامی این میزان کمک را در طرح اکرام ایتام و محسنین به ۲۶۶ فرزند محسنین و ۲۸ فرزند یتیم تحت حمایت خود مساعدت کرده اند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند از طریق مراجعه حضوری و با کد مهربانی اختصاصی از طریق # ۰۲۸۹*۸۸۷۷* کمک های خود را به محرومان و نیازمندان اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه