English

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین خبرداد:

میزبانی ۸۰ مددجو در میلاد امام رضا (ع)

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: ۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد طارم همزمان با ایام دهه مبارک کرامت، با مشارکت بنیاد علوی به مشهد مقدس اعزام شدند تا در میلاد امام رضا (ع)، میهمان این امام رئوف باشند.

میزبانی ۸۰ مددجو در میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، فریدون مهدویان بیان کرد: همزمان با ایام دهه مبارک کرامت که از میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) آغاز و با میلاد امام رضا (ع) پایان می یابد، اردوی تفریحی و زیارتی مددجویی برگزار شد.

وی ادامه داد: نخستین اردو در آغازین روزهای دهه کرامت برای ۱۲۰ نفر از مددجویان برگزار شد که در این سفر زیارتی سه روزه، زیارت بارگاه حضرت معصومه در قم و مسجد مقدس جمکران تدارک دیده شد.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان قزوین گفت: در اردوی دیگر ۸۰ نفر از مددجویان کمیته امداد طارم، با مشارکت بنیاد علوی به مشهد مقدس اعزام شدند تا در میلاد امام رضا (ع)، میهمان این امام رئوف باشند.

وی افزود: در این برنامه زیارتی که با اعزام مددجویان با قطار انجام شد، کلیه هزینه های اقامتی و سکونت توسط بنیاد علوی و هزینه های ایب و ذهاب توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین شده است.

مهدویان عنوان کرد: این برنامه های اردوی که محوریت آن زیارتی است برای ارتقای فرهنگی و معنوی مددجویان تدارک دیده شده است که عموم مردم نیکوکار می توانند در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را از طریق سایت www.۳۳۸۰۸.ir  و یا کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* برای امور نیکوکاری از جمله اعزام مددجویان به سفرهای زیارتی اهداء کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه