English

کشف و ضبط پنج تن گوشت قرمز و گوشت مرغ از یک سردخانه غیرمجاز درحاشیه شهرزاهدان

درطی بازدید کارشناسان اداره دامپزشکی از یک سردخانه غیرمجازدر شهرستان زاهدان بالغ بر پنج تن گوشت قرمز و گوشت مرغ کشف وضبط گردید.

کشف و ضبط پنج تن گوشت قرمز و گوشت مرغ از یک سردخانه غیرمجاز درحاشیه شهرزاهدان

به گزارش خبرگزاری موج سیستان و بلوچستان، گنجعلی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان گفت: دراین بازدید که در روز تعطیل و ساعات غیراداری توسط کارشناسان این اداره انجام گرفت؛ از یک سردخانه غیرمجاز درحاشیه شهرزاهدان، بالغ بر پنج تن گوشت قرمز و گوشت مرغ کشف وضبط گردید.

وی با بیان اینکه محل نگهداری این فرآورده های خام دامی فاقد پروانه بهداشتی و غیرمجاز بود افزود: از این پنج تن گوشت که درشرایط نامناسب نگهداری می‌شد بالغ بر یک ونیم تن گوشت مرغ بدون هیچگونه لیبیل و تاریخ تولید وانقضایی قطعه بندی ونگهداری می‌شد که پس ازهماهنگی با مقام محترم قضایی برای ادامه چرخه اداری برابر با دستورالعمل های نظارتی سازمان دامپزشکی کشور ضبط و مکان پلمب گردید.

 گنجعلی گفت: تضمین سلامت غذایی از مزرعه تا سفره جزء وظایف ذاتی دامپزشکی بوده و با افراد سودجویی که بخواهند به هر طریق سلامت غذایی مردم و به تبع آن سلامت غذایی جامعه را به خطر بیندازند قاطع و قانونی برخورد می کند.

وی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده‌های خام دامی از مرحله تولید تا عرضه را به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

سامانه گویای ۱۵۱۲ اداره دامپزشکی شهرستان زاهدان آماده دریافت گزارشات،شکایات،انتقادات وپیشنهادات همشهریان عزیز می باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه