English

علی اصغر حسنی:

انجام شش هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی مشهد

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان حوزه مراکز تهیه مواد غذایی ۳ هزار و ۵۹۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و دوهزار و ۶۳۸ مکان عمومی به دلیل تخلف بهداشتی تعطیل شده اند.

انجام شش هزار بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی مشهد

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر حسنی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اعلام کرد: در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان حوزه مراکز تهیه مواد غذایی، به طور جدی برخورد خواهد شد.

علی اصغر حسنی در ادامه این خبر اظهار کرد: در این مدت ۳ هزار و ۵۹۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و دوهزار و ۶۳۸ مکان عمومی به دلیل تخلف بهداشتی تعطیل شده اند.

مدیر سلامت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین افزود: در یک هفته گذشته و ایجاد موج پنجم کرونا، ۶هزار و ۷۰۳ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و یک هزار و ۷۳۰ مکان عمومی مورد بازدید قرار گرفته است که در قالب این بازدید‌ها ۲۹مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۲۳مکان عمومی به دلیل تخلفات بهداشتی پلمب شدند.

وی در ادامه گفت: در راستای حفظ و ارتقاء سلامت مردم، در این مدت ۳۹۰ هزار و ۷۷۶ کیلوگرم مواد غذایی غیرقابل مصرف کشف و معدوم شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: ۱۸۰تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان‌های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحد‌های تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

حسنی در خاتمه تاکید کرد: بسیج مقابله محیطی با کووید-۱۹و نظارت بر واحد‌های صنفی تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی و مکان‌های پر ازدحام تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه