English

امین درا خبر داد؛

۱۶۰ مورد تخلف بهداشتی در قشم

رییس اداره دامپزشکی قشم خبر از 160 مورد تخلف بهداشتی در مرکزهای تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی داد.

160 مورد تخلف بهداشتی در قشم

به گزارش خبرگزاری موج، رییس اداره دامپزشکی قشم روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: امسال بیش از ۱۱ هزار و ۴۸ مورد بازدید از مرکزهای تولید، نگهداری و عرضه و نیز خودروهای حامل فرآورده های خام دامی صورت گرفت که در نتیجه آن سلامت کلیه فرآورده‌ها تأمین شد.

رییس اداره دامپزشکی قشم افزود: در جریان این بازدیدها ۱۶۰ مورد تخلف بهداشتی ثبت و در مجموع ۵۰ مورد اخطار بهداشتی، توقف فعالیت خودروی حمل و پلمب مرکز عرضه نیز صادر شد.

وی از انجام ۷۰۰ آزمون مختلف نمونه‌برداری از مواد غذایی خبر داد و تصریح کرد: با نمونه‌برداری از انواع ماهی منجمد، گوشت قرمز و شیر خام، سلامت آنها تایید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت.

درا افزود: تجهیز سردخانه‌ها به دستگاه ثبت دمای آنلاین، شناسایی و پایش سردخانه‌های کوچک و مراکز نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی از جمله اقدامات پیشگیرانه انجام شده برای کاهش تخلفات است.

وی ادامه داد: امسال با انجام اقدامات پیشگیرانه و همچنین صدور احکام بازدارنده، شاهد کاهش چشمگیر تخلفات نسبت به سال های گذشته بودیم.

امین درا با اشاره به طرح تشدید نظارت بهداشتی در ایام نوروز در قشم تاکید کرد: اداره دامپزشکی با متخلفان و تهدید کنندگان سلامت مردم، به طور جدی و قانونی برخورد می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی