English

علی اصغر حسنی:

تشدید نظارت‌های کارشناسان بهداشتی با اوج‌گیری ویروس‌ اومیکرون

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: در یک ماه اخیر با شیوع ویروس اومیکرون حدود ۲۸ هزار بازدید از مراکز و اماکن حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است.

تشدید نظارت‌های کارشناسان بهداشتی با اوج‌گیری ویروس‌ اومیکرون

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی اصغر حسنی رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق بازدیدهای انجام شده از اماکن و اصناف در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در خراسان رضوی به ۷۸ درصد افزایش یافته است.

حسنی در ادامه این خبر اظهار کرد: با اوج‌گیری ویروس اومیکرون ، تشدید بازدیدها و نظارت‌های کارشناسان بهداشتی از ادارات، بانک‌ها، استخرها، سینماها، مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، مساجد، اماکن عمومی و غیره شدت یافته است.

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین تصریح کرد: در یک ماه اخیر با شیوع ویروس اومیکرون حدود ۲۸ هزار بازدید از مراکز و اماکن حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شده است که نسبت به ماههای دیگر افزایش قابل توجهی داشته است.

وی در ادامه یادآور شد: در جریان این بازدیدها ۱۴۷ مرکز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شدند، ۶ هزار و ۲۷۳ مورد اخطار گرفته و چهار هزار و ۵۴۰ مورد به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسنی در خاتمه تاکید کرد: از مردم درخواست می شود با مشاهده هرنوع مشکل و تخلف بهداشتی بلافاصله موضوع را به کارشناسان سامانه ۱۹۰ اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ناظران و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در محل حاضر شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه