English

علی‌اصغر حسنی:

صدور ۴ هزار و ۳۵۶ اخطار برای مجموعه‌ها و واحد‌های متخلف

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: تا کنون ۲۴ هزار و ۵۳۳ بازدید از مجموعه‌ها و واحد‌های مختلف صورت پذیرفته که نتیجه آن منجر به پلمب ۲۰۴ مجموعه و واحد متخلف شده است.

صدور ۴ هزار و ۳۵۶ اخطار برای مجموعه‌ها و واحد‌های متخلف

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، علی‌اصغر حسنی رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خبری اعلام کرد: از زمان شیوع ویروس اومیکرون واجرای طرح تشدید نظارت‌ها تا کنون ۲۴ هزار و ۵۳۳ بازدید از مجموعه‌ها و واحد‌های مختلف صورت پذیرفته که نتیجه آن منجر به پلمب ۲۰۴ مجموعه و واحد متخلف شده است.

حسنی در ادامه این خبر اضافه کرد: در اجرای این طرح در یک ماه اخیر همچنین ۴هزار و ۳۵۶ اخطار برای مجموعه‌ها و واحد‌های متخلف صادر و دوهزار و ۹۰۴ مجموعه و واحد متخلف به مرجع قضایی معرفی شده است.

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ناظران و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ابتدای بحران کرونا تا کنون ۹۸۱ هزار و ۵۷۸ بازدید از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی، اماکن عمومی و فروشگاه‌ها و کارگاه‌های موادغذایی انجام داده اند.

وی در ادامه و با اشاره به نتایخ بازدیدها متذکر شد: در نتیجه آن منجر به صدور ۵۴ هزار و ۷۶۸ اخطار برای مجموعه‌ها و واحد‌های متخلف، معرفی ۳۶ هزار و ۵۷۷ مجموعه و واحد متخلف به مرجع قضایی و پلمب ۸ هزار و ۳۸۵ مجموعه و واحد متخلف شده است.

حسنی در خاتمه تاکید کرد: از مردم درخواست می شود به عنوان بهترین ناظر، تخلفاتی را که مشاهده می‌کنند بلافاصله به سامانه۱۹۰ گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ناظران و بازرسان اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد ضمن رسیدگی موضوع، با متخلفان برخورد قانونی کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه