English

فرمانده انتظامی استان اصفهان:

امام خمینی (ره) و شهدای قیام ۱۵ خرداد شناسنامه و هویت انقلاب هستند

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام پانزدهم خرداد سال 1342، امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد را شناسنامه و هویت انقلاب عنوان کرد.

امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد شناسنامه و هویت انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میرحیدری در پیامی سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد 1342 را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است.

« درود و رحمت بیکران خداوند بر امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی و عبد صالحی که از هیچ کس و هیچ جیزی به جز خدا نترسید و با توکل بر قدرت لایزال الهی توانست یک ملت را به سرمنزل مقصود رهنمون ساخته و از سایه ظلمت رهایی بخشد.

امروز قریب به 45 سال است که از برکت وجود امام خمینی (ره) نه تنها ملت بزرگ و مقاوم ایران اسلامی طعم آزادی و استقلال را چشیده و از زیر سلطه ستم نظام های استکباری و استبدادی رهایی یافتند بلکه ملت های مظلوم و مسلمان منطقه و جهان هم انگیزه ای دوچندان پیدا کرده و یکی پس از دیگری بر ظالمان و ستمگران و دولتمردان دیکتاتور زمان خود چیره شدند .

امروز وظیفه همه ماست که با توکل بر خدا و تقویت روح اخلاص و همبستگی حرکت عظیمی را که امام بزرگوار آغاز کردند را ادامه دهیم و بنابر وصیت بزرگی که به ما کرد نگذاریم تا این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیفتد.

نیمه خرداد همچنین یاد آور قیام خونین مردم ایران در 15 خرداد سال 42 است که به عنوان یکی از رویدادهای جاودان و تاثیرگذار در شکل گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به شمار می رود و از این قیام می توان به عنوان ریشه انقلاب اسلامی یاد کرد که به دست پیر مراد انقلاب در سرزمین ایران آبیاری شد و سرانجام در بهمن 57 به ثمر رسید.

بی تردید امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد 42 شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی هستند و امروز ما به عنوان وارثان این میراث گرانبها ضمن تجدید بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اعلام می کنیم که با جان و دل از آرمان های بلند و ارزشمند انقلاب امام خمینی (ره) و شهدای گلگون کفن ایران عزیز پاسداری کرده و از هیچ کوششی در این راه دریغ نخواهیم ورزید.

این جانب ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام 15 خرداد از مردم استان و کارکنان خدوم و خانواده بزرگ کارکنان پلیس اصفهان دعوت می کنم در مراسم هایی که به این مناسبت برگزار می شود شرکت کرده و یک بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی و شهدای ایران اسلامی به رخ بکشند.

در پایان موفقیت همگان را در ادامه این راه بزرگ در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت اله امام خامنه ای (مد ظله العالی ) از خداوند منان مسئلت دارم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه