English

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در پیامی سالروز رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت گفت.

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت رحلت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، کریم زارع در پیامی گرامی داشتن یاد و نام مردان بزرگ، را وظیفه همه انسان ها دانست و اظهار داشت: گرامی داشتن یاد و نام مردان بزرگ، که سرنوشت ملت ها را با اندیشه الهی و اراده پولادین خود رقم زده و جریان رودخانه تاریخ را دستخوش تغییر کرده اند، وظیفه همه انسان های دردمند و دلسوزان هدایت نسل هاست.

متن پیام به شرح زیر است:  

گرامی داشتن یاد و نام مردان بزرگ، که سرنوشت ملّت ‌ها را با اندیشه الهی و اراده پولادین خود رقم زده و جریان رودخانه تاریخ را دستخوش تغییر کرده ‌اند، وظیفه همه انسان ‌های دردمند و دل‌سوزانِ هدایتِ نسل ‌هاست.

امام خمینی (ره) که با قیام الهی خود در عصر غربت انسانیت، بت‌ ها را شکست و دریچه‌ های نور را به روی انسان‌های دردمند و منتظر گشود، در زمره این بزرگ‌مردان است.

برای شناخت امام خمینی (ره)، بررسی مقطعِ زمانیِ خاص یا بُعدی از زندگی او کافی نیست. آن امام عارف را باید در تمامت عقیده و ایمان و عملش و در همه ادوار زندگی اش شناخت.

چهاردهم خرداد ماه، روحی عروج کرد که با نَفَس روح الهی اش پیکر ملت را جان بخشیده بود. حنجره ای خاموش شد که نَفَس گرمش، سردی و افسردگی از جهان اسلام زدوده بود.

فرارسیدن سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) را تسلیت عرض نموده و همچنین یاد و خاطره شهدای قیام پانزدهم خردادماه خیزش مذهبی سیاسی ملت بزرگ ایران را گرامی می داریم.

کریم زارع

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه