English

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی صلیب سرح و هلال احمر

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن18 اردیبهشت ماه روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر از تلاشگران این عرصه قدردانی کرد.

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان اصفهان به مناسبت روز جهانی صلیب سرح و هلال احمر

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار محمدرضا میر حیدری با صدور پیامی فرا رسیدن 18 اردیبهشت ماه، روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر را به مدیران، کارکنا و تمامی نیروهای امداد رسان هلال احمر تبریک گفت. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمدر فرصت مغتنمی است تا از تلاشگران این عرصه که تجسم و سمبل امداد و کمک و حیات بخشیدن به انسان های نیازمند هستند تا به شایستگی از آنان تجلیل شده و مورد قردردانی قرار گیرند.

انسان ها همیشه در امنیت و آسایش نیستند و گاه حوادث و بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله،طوفان، صاعقه و ... و حوادث غیر طبیعی همچون جنگ و حملات تروریستی این آرامش را بهم می ریزند و در این زمان که ندای یاری طلبی حادثه دیدگان به گوش می رسد آنسان های آموزش دیده، صبور و نیکوکار بدون هیچگونه چشم داشتی مادی و تنها برای کسب رضای پروردگار به کمک آنها می شتابند و دردهایشان را تسکین می دهند.

امروز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز نهادی از مردم، و برای مردم است و نیروهای این جمعیت که همه آنها نیروی داوطلب هستند با به خطر انداختن جان و هستی خود در هر نقطه ای از جغرافیای عالم که باشند فارغ از اینکه انسان ها چه گرایش سیاسی و مذهبی دارند و فقط برای اینکه انسان و هم نوع هستد برای نجات آنها تلاش کرده و نسبت به التیام اوضاع جسمی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی که باشند تلاش می کنند .

اینجانب روز صلیب سرخ و هلال احمر را بر تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفته و ضمن قدردانی از تلاش های آنان در امدادرسانی به انسان ها از خداوند منان سلامتی و توفیق روز افزون نیروهای هلال احمر را در خدمت‌گزاری به میهن و پیروی از فرمایشات و رهنمودهای هدایتگرانه ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی) را خواستارم.»

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه