English

رئیس اداره میراث فرهنگی بابلسر:

نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر برپا می شود

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بابلسر گفت: نمایشگاه عرضه محصولات صنایع دستی از ۱۶ تا ۱۸ خردادماه در بابلسر برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر برپا می شود

به گزارش خبرگزاری موج مازندران، غلامرضا چشمه نور اظهار داشت: در راستای گرامیداشت روز صنایع دستی و لزوم تبین هنر اصیل بومی و تجاری سازی این صنعت پررونق، امسال نیز طبق روال گذشته برپایی سومین نمایشگاه صنایع دستی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: غرفه‌های عرضه و فروش صنایع دستی و سوغات با حضور هنرمندان در غرفه‌های مشخص شده، در طبقه همکف سالن ارکیده هتل میزبان حضور خواهند داشت که فرصت مناسبی برای معرفی صنایع دستی استان به گردشگران داخلی وخارجی و هنردوستان خواهد بود.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی بابلسر با اشاره به استقبال گسترده گردشگران، هنردوستان و تجار این صنعت کهن و اصیل مازندران گفت: غرفه‌های عرضه صنایع دستی در هتل میزبان بابلسر از ۱۶ تا ۱۸ خردادماه از ساعت ۱۲ تا ۲۳ برپا خواهد بود.

وی با بیان اینکه در شهر وروستا‌های بابلسر مشکلی درزمینه تولید صنایع دستی نداشتیم، افزود: با توجه به سیاست اشتغالزایی و ارائه سیاست‌های حمایتی و ارائه آسان تسهیلات بانکی برای توسعه صنایع دستی و مشاغل خانگی خوشبختانه شاهد تولیدات خوب و گسترش بازار این هنر بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی