English

رئیس اداره میراث‌فرهنگی رامسر:

مدرسه‌ قدیمی روستای گاورمک رامسر با کاربری گردشگری مرمت شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر از مرمت مدرسه قدیمی روستای گاورمک رامسر با کاربری گردشگری، توسط بخش خصوصی خبر داد.

مدرسه‌ قدیمی روستای گاورمک رامسر با کاربری گردشگری مرمت شد

به‌ گزارش خبرگزاری موج مازندران، نادر سحرخیز در جریان بازدید از مدرسه روستای گاورمک رامسر با قدردانی از سرمایه‌گذار مدرسه گاو رمک، مرمت و احیای این مدرسه را ستودنی دانست و اظهار داشت: این واحد می‌تواند به یکی از مراکز مهم رامسر در زمینه گردشگری غذا و شکم گردی تبدیل شود.

وی ادامه داد: رامسر از جمله شهرستان‌های است که از ظرفیت‌های مراکز دولتی برای ایجاد زیرساخت گردشگری بهره برداری می‌کند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر تبدیل مدارس بلااستفاده شهر نمونه گردشگری رامسر با کارگرد گردشگری را برای شهرستان با اهمیت دانست و تصریح کرد: ساختار این مدارس عموما سنتی و بومی هستند و سرمایه‌گذاران با مرمت و تغییرات کمی اینگونه واحدها را به یک واحد بوم گردی تبدیل می کنند.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 12 مدرسه در حوزه گردشگری فعالیت می‌کنند و تعدادی از این مراکز جزو مراکز با کیفیت شهرستان رامسر به شمار می‌آیند.

سحرخیز استفاده از ظرفیت‌هایی که می‌تواند در حوزه گردشگری به بهره‌برداری برسد را در بخش دولتی در شهرستان رامسر متنوع برشمرد و تصریح کرد: شهرستان رامسر در پیک سفرهای نوروزی شاهد اقامت بیش از 100 هزار نفر بوده و گاهی هم تمامی مراکز اقامتی تکمیل می‌شدند و وجود مراکزی از این دست در توسعه گردشگری تأثیر گذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه