English

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پاسخ به موج:

توسعه توریسم درمانی کرمانشاه در گرو ایجاد پروازهای بین الملل است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با تاکید بر آمادگی کامل کادر درمان استان در پذیرش توریسم درمانی، گفت: بزرگترین مانع تمایل بین المللی به انجام جراحی‌های پزشکی نبود پرواز مستقیم در فرودگاه استان است.

توسعه توریسم درمانی کرمانشاه در گرو ایجاد پروازهای بین الملل است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، دکتر قباد محمدی در نشست اصحاب رسانه در خصوص وضعیت توسعه توریسم درمانی در سطح استان کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به نبود پرواز مستقیم بین المللی در استان و البته اینکه انجام جراحی های درمانی نیازمند کمترین فاصله زمانی تحرک می باشد، از این رو اکثر پذیرش های درمانی خارج از کشور ما بخصوص از سمت کشور عراق بصورت سرپایی است.

وی بیشترین تقاضای توریسم از جراحی های کرمانشاه را جراحی چشم عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: بصورت میانگین سالانه ۱۰ هزار بیمار خارجی در مراکز درمانی کرمانشاه مورد مداوا قرار می گیرند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه از رایزنی با مقامات کشور عراق برای جذب هر چه بیشتر بیمار خارجی در مراکز درمانی استان خبر داد و تصریح کرد: با توجه به وجود ظرفیت‌های بالای درمانی، پزشکی و جراحی استان کرمانشاه ، به شرط وجود زیر ساخت ها، دانشگاه علوم پزشکی استان آمادگی کامل پذیرش را دارد.

 

کمبود دارو در داروخانه‌ها متغیر است

محمدی در بخش دیگری از سخنانش به وجود کمبود دارویی در داروخانه‌های استان اشاره کرد و ابراز داشت: با توجه به تغییر فصل و تنوع اپیدمی ها کمبود دارو وجود دارد و در حال حاضر تعداد ۱۳۰ قلم کمبود دارویی وجود دارد.

وی در خصوص کمبودهای اقلام دارو یی برای بیماران خاص نیز اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم دارو برای این بیماران، افراد مبتلا شناسایی و نیازها نیز به فراخور توزیع خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه