English

در بازدید سرزده استاندار گیلان از داروخانه های رشت عنوان شد؛

توزیع داروها نباید در یک داروخانه متمرکز شود

نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت توزیع مناسب داروها در تمامی داروخانه‌های استان در جهت دسترسی آسان مردم به دارو تاکید کرد.

 توزیع داروها  نباید در یک داروخانه متمرکز شود

به گزارش خبرگزاری موج گیلان، اسدالله عباسی ظهر امروز (یکشنبه) با همراهی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مدیرکل بیمه سلامت استان و معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به صورت سرزده از برخی داروخانه های سطح شهر رشت بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها ضمن گفت و گو با مسئولان فنی و متصدیان داروخانه ها، با مراجعه کنندگان نیز گفت وگو کرد و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

استاندار گیلان پس از این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازدید میدانی و بررسی نزدیک مسائل و مشکلات در حوزه های مختلف در دستور کار است و در بخش مشکلات داروخانه ها هم گزارش هایی واصل شده بود که شخصا از تعدادی از داروخانه ها بازدید کردم.

بازدید عباسی از داروخانه های رشت

 عباسی افزود: کمبود اقلامی از داروها در داروخانه ها، تمرکز برخی داروها در تعدادی از داروخانه، نحوه پوشش بیمه ای بویژه بیمه تکمیلی، قیمت و چگونگی توزیع داروها و نیز مشکلات سیستم های داخلی الکترونیکی داروخانه ها از جمله مواردی بود که مردم و متصدیان امر، بیان داشتند.

نماینده عالی دولت در گیلان ضمن تاکید بر اینکه نباید توزیع داروها در یک داروخانه متمرکز شود، گفت: لازمست دارو در داروخانه های مختلف مرکز  و شهرستان‌های  استان به خوبی توزیع شود تا مردم دسترسی راحتی داشته باشند و از این جهت مشکلی برای مراجعه کنندگان و بیماران نداشته باشیم.

وی ادامه داد: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، جلسه ای عصر امروز با حضور متولیان امر در استانداری، برگزار و درباره قیمت و نحوه توزیع دارو، چگونگی خدمات دهی بیمه ها و بیمه تکمیلی و رفع مشکلات سیستم الکترونیکی داروخانه ها تصمیم گیری می شود

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه