English

رییس کل دادگستری استان قزوین :

صنایع نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشند

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: در جنگ ترکیبی که دشمن وارد آن شده باید شرایطی را فراهم کنیم تا صنایع دغدغه ای جز تولید نداشته باشند.

صنایع نباید دغدغه ای جز تولید داشته باشند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، علی شعبانی رییس کل دادگستری استان قزوین در گردهمایی مالکین و مدیران واحد های صنعتی و تولیدی که در شهر صنعتی البرز برگزار شد، اظهار کرد: در سالی که رهبر فرزانه انقلاب آن را سال "مهار تورم، رشد تولید" نامیده، وظیفه تمامی دستگاه ها و نهادها گره گشایی از حوزه تولید و صنعت می باشد.

رییس کل دادگستری کل استان قزوین ادامه داد: در شرایطی که دشمن با جنگ ترکیبی در همه عرصه ها از جمله اقتصاد وارد میدان شده است باید زمینه آن را فراهم کنیم تا صنایع دغدغه ای جز تولید نداشته باشند.

وی افزود: رفع موانع حوزه تولید و صنعت بر عهده مسوولان اجرایی می باشد و دستگاه قضایی استان نیز بر اساس اولویت های 10 گانه که از سوی مجموعه قضایی استان قزوین برای سال جاری تدوین شده است از اقدامات قانونی دستگاه های اجرایی در این زمینه حمایت خواهد کرد.

شعبانی گفت: یکی از مهم ترین اولویت های 10 گانه حمایت همه جانبه از حوزه تولید و صعنت می باشد به طوری که در سال گذشته با ورود دستگاه قضا و حل مشکلات تعدادی از واحد های صنعتی و احیا صنایع برای بیش از 6 هزارو 800 نفر اشتغال ایجاد گردید.

وی اضافه کرد: مسوولیت جامعه متوجه همه انسان ها است و اگر هر کسی به وظیفه خود عمل کند تمامی مشکلات کشور حل خواهد شد، در غیر اینصورت با تنبلی، سودجویی، سواستفاده و تضییع حقوق دیگران و ترجیح حقوق خود به سایرین راه پیشرفت جامعه مختل خواهد شد.

رییس کل دادگستری کل استان قزوین تصریح کرد: شهر صنعتی البرز یکی از حوزه های تاثیر گذار در اقتصاد استان و کشور است و با ظرفیتی که دارد تکلیف ما را برای احقاق حقوق و اجرای عدالت سخت تر کرده است.

وی در خصوص مشکلات وقفی شهر صنعتی البرز گفت: پیرو جلسات مستمری که در سال های گذشته با حضور نمایندگان قوا در استان و کارشناسان قضایی برگزار شد، مقرر گردید موضوع اوقاف از طریق طرح شکایت در محاکم قضایی بررسی گردد، که این موضوع در جریان رسیدگی قرار دارد و به زودی اولین دادگاه آن نیز برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه مقرر گردید کارگروهی ویژه جهت بررسی مشکلات صنایع در حوزه های مختلف از جمله معوقات بانکی، مسایل مالیاتی، بیمه ای و گمرکی به صورت فصلی ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان البرز تشکیل گردد.

همچنین در این گردهمایی تعدادی از  نمایندگان واحد های تولیدی و صنعتی مشکلات خود را در زمینه های مختلف مطرح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه