English

شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) درخشید

در هفتمین دوره از کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) که در شهر تهران برگزار شد، شرکت آب و فاضلاب استان قزوین درخشش کم نظیری داشت و در بخش های مختلفی اعم از داوری، ارائه شفاهی و پوستر حضور پر رنگ و فعالی نشان داد.

شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در هفتمین کنفرانس ملی سیستم اطلاعات مکانی (GIS) درخشید

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، در این کنفرانس ملی، همکاران شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، پنج مقاله با عنوان های 1-نقش GIS و هوشمند سازی نرم افزارها و سامانه ها در افزایش و توسعه درآمد شرکت آب و فاضلاب استان قزوین 2-استفاده از ابزار کاربردی ARCGIS جهت بررسی عملکرد پیمانکاران تعمیرات و نگهداری 3-انتخاب بهترین روش زمین آماری در محیط GIS جهت درونیابی فشار و مدیریت مصرف 4-ارزیابی روش درونیابی IDW به منظور پهنه بندی کیفیت آب با استفاده از GIS ، مطالعه موردی در شهرستان آبیک 5-بصری سازی توزیع مکانی- زمانی حوادث و خسارات در قالب نقشه های کد شده، ارائه دادند.  

همچنین فخرالدین آزاد شهرکی و رویا حبیبی از کارکنان شرکت آبفای قزوین علاوه بر نویسندگی مقاله به عنوان داور پذیرش مقاله ها و نیز داور انتخاب مقاله های برتر در حاشیه ی کنفرانس نیز حضور فعال داشتند.  

از نویسندگان مقاله های مذکور می توان داراب بیرنوندی، ناصر لامعی، فاطمه حکاکیان، علی اولادی مهر، حسن کشاورز احمدی، علی خلخالی، الهه ربیع، علیرضا محمدعلی خانی، علی موسی خانی، سعید نجات پاشاکی و محمد رضا آرموتی را نام برد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه