English

کارکنان روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین مورد تقدیر قرار گرفتند

همزمان با روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با اهدای لوح تقدیری از سوی داراب بیرنوندی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از کارکنان دفتر روابط عمومی و نیز دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان این شرکت تقدیر شد.

کارکنان روابط عمومی و مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان قزوین مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، بیرنوندی ضمن بازدید از مرکز 122 شرکت آبفای استان قزوین در جلسه میدانی که در همین محل و با حضور قائم مقام شرکت، معاون مالی و پشتیبانی، معاون منابع انسانی و تحقیقات و معاون خدمات مشترکین و درآمد برگزار شد، گفت: ارتباطات رسانه ای و به ویژه فضای مجازی و کارکردهای آن باعث شده تا کلیه فعالیت ها انعکاس جهانی داشته باشد و لذا لازم است در انجام وظایف و ارائه خدمات نهایت دقت را داشته باشیم. 

وی از روابط عمومی به عنوان بازوی تصمیم ساز مدیریت نام برد و افزود: اهمیت اطلاع رسانی شفاف و سریع به گونه ای است که روابط عمومی باید در صحنه ها زودتر از سایر واحدها حضور فیزیکی داشته و به ثبت و انتشار اخبار و تصاویر مربوط به آن بپردازد و خدمات  غیرحضوری شرکت را که در قالب نرم افزار موبایلی یارآب طراحی شده برای مشترکین معرفی نماید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در خصوص عملکرد مدیریت ارتباط با مشتریان نیز ابراز رضایت کرد و این دفتر را خط مقدم مقابله با حوادث و در ادامه ارائه خدمات به مشترکین خواند.  

وی در پایان با اشاره با تابستان پیش رو که با افزایش مصارف و کمبود احتمالی آب همراه است، خدمات سامانه 122 را همچون سال های پیشین در تنویر افکار عمومی و پاسخگویی به مطالبات مردمی برای مدیریت مصرف ضروری دانست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه