English

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی:

دولتها با رأی مجلس شکل می گیرد لذا باید در گفتار توجه شود که جایگاه مجلس تقویت شود

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: از نظر سلسله مراتب نمایندگان در حد وزرا هستند و دولتها با رأی مجلس شکل می گیرد لذا باید در گفتار توجه شود که جایگاه مجلس تقویت شود و ما هم وظیفه داریم از حق مردم دفاع کنیم.

دولتها با رأی مجلس شکل می گیرد لذا باید در گفتار توجه شود که جایگاه مجلس تقویت شود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، لطف الله سیاهکلی در جلسه شورای اداری شهرستان بویین‌زهرا که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزارشد، اظهار کرد: مجالس قبلی را هم دیدیم و هر گاه لازم بود ریل گذاری مجلس تغییر کند از رهبری هزینه می شد اما آقای قالیباف مرد عمل هستند و اندیشه رهبری را در عمل پیاده کردند و هرگز از رهبری هزینه نکرده اند.

سیاهکلی تصریح کرد: جایگاه مردم در نظام الهی تعریف دارد و در نظام اسلامی مجلس در رأس امور است چون مردم صاحب حق هستند و مسئولان باید پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: از نظر سلسله مراتب نمایندگان در حد وزرا هستند و دولتها با رأی مجلس شکل می گیرد لذا باید در گفتار توجه شود که جایگاه مجلس تقویت شود و ما هم وظیفه داریم از حق مردم دفاع کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه باید کمک کنیم تا جایگاه مجلس تخریب نشده و اقتدار آن حفظ شود.

وی افزود: دشت قزوین باید حفظ و احیا شود در حالی که بزرگترین مشکل ما آب است و امروز همه سهم آب سد طالقان به تهران می رود و این ایراد دارد که هنوز آب شرب نداریم و این سد طالقان متعلق به استان قزوین است و قرار نیست در موضوع آب بعد از تهران و دوم باشیم و سهم خود از آب سد را نتوانیم دریافت کنیم. 

سیاهکلی اظهارداشت: حقوق مردم قزوین باید رعایت شود و از همه انتظار مساعدت و همراهی داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه