English

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی :

مسئولان باید به مردم پاسخگو باشند چرا که مردم ولی نعمت ما هستند

نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی گفت: مردم صاحبان اصلی حق هستند و مسئولان باید به آنها پاسخگو باشند چرا که مردم ولی نعمت ما هستند.

 مسئولان باید به مردم پاسخگو باشند چرا که مردم ولی نعمت ما هستند

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، لطف اله سیاهکلی نماینده مردم قزوین،البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین ضمن اعلام آمادگی برای برگزاری جلسات مشترک در راستای تعامل با مدیریت شهری اظهار کرد: بسیار علاقمندم ارتباط و تعامل نمایندگان مجلس با اعضای  شورا بیشتر شود تا از ظرفیت همدیگر برای خدمت بیشتر به مردم استفاده کنیم. 

وی با بیان اینکه باید همه یاد بگیرند که صاحبان اصلی کشور مردم هستند افزود: هم نمایندگان مجلس و هم اعضای شورا به عنوان منتخبین مردم باید بدانیم که صاحبان کشور مردم هستند و باید مدافع حقوق آنان باشیم.  

 وی ادامه داد: مردم صاحبان اصلی حق هستند و مسئولان باید به آنها پاسخگو باشند چرا که مردم ولی نعمت ما هستند. 

 سیاهکلی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک به مناسبت نکوداشت هفته شوراهای اسلامی شهر و روستا خاطر نشان کرد: باید طوری برای آبادانی و توسعه شهر قزوین قدم برداشته شود که مردم از زندگی در این شهر لذت ببرند. 

 وی از شورا و مدیریت شهری قزوین خواست تا در اجرای پروژه های شهری از شهروندان نظر سنجی نمایند و تصریح کرد: باید در سطح تصمیم گیری شهروندان را در امور دخالت بدهیم چرا که ممکن است یک پروژه در محله ای اجرا شود و ساکنین از اثرات آن در رنج و عذاب باشند. 

 نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توجه به بهسازی ورودی های شهر قزوین شد و گفت: شهر قزوین متاسفانه ورودی مناسبی ندارد و باید برای موضوع تدبیر شود و تصمیمات جدی دراین خصوص اتخاذ گردد.

 وی با بیان اینکه بنده عضو افتخاری شورای شهر قزوین هستم تاکید کرد: باید همگی نماد مردم قزوین باشیم و با اقدامات موثر خود جایگاه مردم قزوین را ارتقا بخشیم.

سیاهکلی با بیان اینکه شهر واستان قزوین دارای شخصیتهای بی نظیر در عرصه های مختلف است خاطر نشان کرد: ما به افراد قزوینی که دارای شخصیت برجسته علمی ،سیاسی، فرهنگی، مقامات و نخبگان کشوری اکمتر توجه می کنیم لذا ضرورت دارد تا در راستای تکریم چهره های ماندگار قزوین تلاش ها واقدامات ویژه ای صورت گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنانش ضمن پاسخگویی به مطالبات و سوالات اعضای شورای اسلامی شهرقزوین همچنین گفت: برای حل مشکلات مطرح شده از سوی اعضای شورای اسلامی شهر قزوین موضوعات را از طریق وزارتخانه ها در تهران پیگیری می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی