English

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز:

فاطمی امین یکشنبه برای پاسخگویی به استیضاح کنندگان به کمیسیون صنایع می‌رود

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز گفت: ازوزیر صمت خواسته شده تا برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون صنایع و معادن حاضر شود.

فاطمی امین یکشنبه برای پاسخگویی به استیضاح کنندگان به کمیسیون صنایع می‌رود

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،لطف‌الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز ضمن اعلام این خبر از سیدرضا فاطمی_امین، وزیر صمت خواسته شده تا برای پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان مجلس در کمیسیون صنایع و معادن حاضر شود، گفت: مدت‌هاست که چند گروه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که بنده هم عضو یکی از این گروه‌ها هستم درخواست استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را داشتند.

عضو کمیسیون صنایع یادآور شد: چنانچه نمایندگان استیضاح کننده از توضیحات وزیر قانع نشدند درخواست استیضاح در صحن علنی مجلس مطرح خواهد شد.

سیاهکلی بیان کرد: یکی از وعده های دولت سیزدهم ساماندهی قیمت خودرو بود که البته به اعتقاد نمایندگان مجلس کاری در خصوص آن انجام نشد و این موضوع از دلایلی بود که منجر به سوالات متعدد از وزیر صمت در سال ۱۴۰۱ شد که همچنین تا طرح استیضاح فاطمی امین نیز پیش رفت.

وی افزود:استیضاح وزیر صمت در سال ۱۴۰۱ چندین بار توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله بنده مطرح شد که با توجه به انتقاداتی که از عملکرد این وزارتخانه به ویژه در حوزه خودرو مطرح شده بود، در آغاز سال جدید نیز به دلیل سامان نیافتن این حوزه و افزایش قیمت خودرو و سرگردانی طرح واردات خودرو مجددا نمایندگان مجلس را بر آن داشت تا طرح استیضاح سیدرضا فاطمی امین وزیر صمت را در دستورکار خود قرار بدهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه