English

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

تنها راه تنفسی مردم آبیک را با فعالیت معادن بالای شهر آبیک مسدود نکنیم

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت:شاید در نگاه کارشناسی میزان آلودگی معادن اطراف پیغمبرکوه در مقایسه با سایر عوامل کمتر باشد اما باید در این موضوع نگاه جامع داشته باشیم.

تنها راه تنفسی مردم آبیک را با فعالیت معادن بالای شهر آبیک مسدود نکنیم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین، لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز و عضو شورای معادن استان قزوین، علی رحمانی معاون اقتصادی، مهدی رجحانی معاون عمرانی و مدیران دستگاههای ذیربط در استانداری برگزار شد.

در این جلسه لطف الله سیاهکلی نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: آلودگی هوای آبیک عوامل متعددی دارد که ریزگردهای منطقه بیابانی الله آباد، کارخانه سیمان، نیروگاه، تراکم فعالیت گاوداری ها و مرغداری ها، فعالیت معادن و سوخت خودروهای عبوری از اتوبان از جمله موارد آن است که در مسیر توسعه گردشگری در این شهرستان باید برای رفع آلودگی ها همت کنیم.

وی ادامه داد:یکی از مسیرهای عبور هوای پاک این شهرستان، منطقه پیغمبرکوه آبیک است که شاید بتوان گفت تنها مسیر باقیمانده برای تنفس مردم مظلوم و نجیب آبیک است که آن هم با تمدید مجوز فعالیت بهره برداری از معادن این منطقه نگران هستیم این منفذ نیز بسته شود.

نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی  بیان داشت:شاید در نگاه کارشناسی میزان آلودگی معادن اطراف پیغمبرکوه در مقایسه با سایر عوامل کمتر باشد اما باید در این موضوع نگاه جامع داشته باشیم و بدانیم وقتی مجموعه ای از آلودگیها در کنار هم قرار می گیرد می تواند سلامت مردم را به خطر انداخته و زندگی را برای ساکنان سخت و دشوار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه