English

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین خبرداد:

کشف ۱۲۷۹ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین

به گفته معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در سال گذشته یک هزار و 279 فقره انشعاب غیر مجاز آب آشامیدنی در استان قزوین کشف و نسبت به برخورد قانونی با آن اقدام شده است.

کشف 1279  فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، ناصر لامعی معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قزوین با اعلام این مطلب افزود: از این تعداد 439 فقره در مناطق شهری و 840 فقره در مناطق روستایی استان بوده که تعیین تکلیف نهایی شده و مابقی نیز در حال بررسی در واحد حقوقی و رسیدگی قضایی قرار دارد. 

وی تصریح کرد:شناسایی،ساماندهی و جلوگیری از انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی بسیار مهم است چرا که موجب ضایع کردن حقوق عمومی است و علاوه بر آن مخاطره های مربوط به احتمال ورود آلودگی به شبکه آب را به دنبال دارد. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: براساس قانون مجازات استفاده کنندگان غیرمجاز از آب، مجازات سنگینی برای افراد سودجو و متخلف در قانون دیده شده است لذا توصیه می گردد از انشعاب گیری غیرمجاز و یا هر گونه مصرف غیرمجاز از کاربری انشعاب قانونی واگذار شده که خلاف مقررات است خودداری نمایند. 

معاون درآمد و امور مشترکین شرکت آبفای استان قزوین در پایان از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی 122 اعلام نموده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش نقدی مربوطه نیز برخوردار شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه