English

دیدار سعید دقیقی سرمربی تیم لیگ برتری شمس آذر قزوین با سردار رفیعی فرمانده سپاه استان قزوین

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: بسیاری از دلسوزان قزوین از اینکه قرار است نام این خطه در سطح اول ورزش مطرح شود، خوشحال هستند و این موضوع جای تقدیر دارد.

دیدار سعید دقیقی سرمربی تیم لیگ برتری شمس آذر قزوین با سردار رفیعی فرمانده سپاه استان قزوین

به گزارش خبرگزاری موج قزوین،سعید دقیقی سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با حضور در دفتر فرماندهی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به دیدار و گفت و گو با سردار رستمعلی رفیعی آتانی پرداخت.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جریان این دیدار اظهار کرد: در عصر کنونی شکل گیری فضایی که حاصل آن شور و نشاط ورزشی برای نسل جوان باشد بسیار حائز اهمیت است و این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان و دستگاه های اجرایی قرار داشته باشد.

وی افزود: طی سال های گذشته برخی از افراد و مجموعه های مختلف در ورزش استان قزوین سرمایه گذاری های کلانی کردند و به دنبال آن بودند تا تیمی بر آمده از نام و هویت قزوین در سطح اول کشور برای این خطه قهرمان پرور افتخارآفرینی کند، اما به دلایل مختلف این امر محقق نشد.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: خوشبختانه با ورود تیم شمس آذر قزوین به عرصه ورزش و رشته فوتبال، شور و شوق خاصی بین مردم و مسئولان به ویژه جوانان استان ایجاد شد و خدا را شاکریم در سایه کار و همدلی و تلاش جمعی بعد از سالها شاهد موفقیت نماینده قزوین در سطح اول فوتبال بودیم.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: «استان قزوین» علیرغم برخورداری از ظرفیت های ارزشمند در بخش های مختلف، از سرانه استاندارد ورزش و درمان محروم مانده است اما موفقیت اخیر شمس آذر سبب شد تا بخشی از این محرومیت به خصوص در حوزه فوتبال رفع شود.

سردار اتانی فرمانده سپاه قزوین1

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: بسیاری از دلسوزان قزوین از اینکه قرار است نام این خطه در سطح اول ورزش مطرح شود و تیم های بزرگ کشورمان برای رقابت با نماینده قزوین به این شهر سفر کنند خوشحال هستند و این موضوع جای تقدیر دارد اما صرفا بیان ورزش دوستی کافی نیست و باید هر فرد و دستگاهی به سهم خود از ورزش و ورزشکاران قزوین حمایت و پشتیانی کند.

وی تاکید کرد: موفقیت شمس آذر تنها با تامین امکانات و منابع مالی محقق نشد و نقش همت و اراده جمعی و همچنین علاقه و تعصب به این خطه و مردم آن، در مسیر سربلندی این تیم کاملا برجسته و قابل مشاهده است.

گفتنی است در این دیدار سعید دقیقی نیز با ارائه گزارشی به تشریح روند فعالیت تیم فوتبال شمس آذر در لیگ آزادگان پرداخت.

سردار اتانی فرمانده سپاه قزوین

در پایان پیراهن شمس آذر قزوین از سوی دقیقی به سردار رفیعی آتانی اهدا شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه