English

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

کنار هم مشکلات را به فضل خدا حل می کنیم

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: با تقویت اراده مان برای ادامه مسیر می خواهیم در کنار هم مشکلات را به فضل خدا حل کنیم.

کنار هم مشکلات را به فضل خدا حل می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم یادبود بانو آسیه رسولی‌شالی مادر بزرگوار شهیدان نگهدار و مفقودالاثر محمد بلخانلو رسولی بیان کرد: تجلیل و تکریم مادر شهید، تجلیل و تکریم ارزوها و ارمان هایی است که ما با ان ها زندگی کردیم و با انها به افق پیش روی خودمان نگاه می کنیم و به ان سمت حرکت می کنیم و هر ان چه که داریم و هر انچه که در قله های خودمان ان را نشانه گذاری می کنیم از شهیدان عزیز خودمان است.

وی گفت: تعبیری که از این روز و این لحظه مجلس شما قاسم سلیمانی دارد، کمتر جایی او گفت غصه دار می شوم، چون او انسان اهل یقین مرد میدان، مجاهد نستوهی بود که بیش از ۴۰ سال در کف میدان مجاهدت بود اما در کنگره شهیدان رشت می گفت؛ اگر امروز به ظاهر در این مجلس بودیم به باطن قبول داریم سیطره معنوی او را. او می گفت من امروز عزادارم، من امروز غصه دارم. می گفت وقتی که خبر رحلت پدر و یا مادر شهیدی را می شنوم غصه دار می شوم. ما غصه دار غصه قاسم سلیمانی هستیم و حسرت ما و غصه ما غصه قاسم سلیمانی است.

سردار آتانی اظهار کرد: وقتی که شنیدیم که مادر شهیدان رسولی به عزیزان دلش و به مسافران بهشتی خود پیوست ما غصه دار شدیم. آنها واسطه فیض الهی بر زمین هستند. مادران و پدران شهدا دلبستگان و وابستگان شهدا واسطه فیض الهی هستند. امروز ما یکی از این واسطه ها را از دست دادیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: شهادت بدهید تشییع جنازه با شکوه این مادر شهادت می دهد این غوغای محبتی که در این چند روز در فضای مجازی اتفاق افتاد و هرکس با عکسی و جمله ای می خواست خودش را به اینجا وصل کند و به بیت رسولی وصل شود این واسطه فیض الهی است. چون هر جا که نامشان را شنیدیم، حتی دوران نقاهتشان که به گوش شما و ما می رسید، جزو ارزش های دینی چیز دیگری به ذهنمان نمی امد. او را با شهیدش در ام الرصاص، او را با شهیدش در جزیره مجنون می دیدیم. او واسطه این ارزش ها و نماد این ارزش ها و واسطه این فیض الهی است.

وی افزود: بر او این فیض ها را می دیدیم و بر خود می گفتیم و بر سر سفره آنها می نشستیم و ارتزاق می کردیم.

غصه داریم اما این مجلس و فرزندان سپاهی خانواده عزیزان شهیدان تعهد می دهند آن ارزش های کسب شده شهیدان شما و قله هایی که آنها فتح کردند را با جانمان با ابرویمان و با تمام وجودمان صیانت می کنیم.

سردار آتانی تصریح کرد: شهدا به ما عزت و آبرو، اقتدار ،استقلال و قدرت بخشیدند و این میدان ازموده شهیدان است. به تعبیر مقام معظم رهبری، شهیدان به ما اموختند که نترسید، هرکس در این چهل و چند ساله انقلاب در هر پستی نشست و در تصمیم سازی و اجرای هر تصمیمی در نظام جمهوری اسلامی فرصت پیدا کرد و با منطق شهیدان به میدان امد موفق شد، آنهایی که نترسیدند پیروز میدان هستند.

وی اضافه کرد: اگر آدرس می خواهیم شهیدان عزیزمان آدرس ما هستند. شهیدان به ما آموختند که نترسانید، مشکلات و تحریم ها سخت تر از روز هایی که رسولی ها جنگیدند نیست، روزی که در ام الرصاص جنگیدند برای به دست اوردن یک دست لباس غواصی باید بازار دنیا را می چرخیدیم. اما امروز آب های بین المللی در ید قدرت شما است. کجا و چه زمان خواهید اعمال نفوذ و اعمال قدرت کنید نمی توانید؟ اینکه می گوییم امروز دستمان پرتر از دیروز است. ملت ما با رهبری حکیمانه ،حکیم ایستاده در وسط میدان از همه این خطرات ‌و دغدغه ها عبور کرده و باقی مانده را عبور خواهد کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: تجلیل مادر شهید و مجلس مادر شهید از این شعارها و شعورهای برخواسته از دل مردم به همان هایی که بعضی مواقع پاهایشان می لرزد می گوید؛ بمانید و زندگی ارام خودتان را انجام بدهید اما این ملت از ارمان شهیدانشان فاصله نمی گیرند. بر خط اول مثل همان روزهایی که انها ایستاده اند می مانیم.

سردار آتانی در ادامه عنوان کرد: قدرتی که به دروغ به مدت ۵۰ سال بر دنیا و منطقه ما هیمنه پوشالی ساخته بود، امروز ان را می بینیم. امروز وضعیت آمریکایی که قرار بود دنیا را به دهکده جهانی تبدیل کند خودش در دهکده خودش و دور خودش را گرفته است.

سیاست های جهانی او که می خواست با اسرائیل غاصب از نیل تا فرات در شرق مدیترانه خاورمیانه جدیدی را بسازد امروز همه توانش دیوارهای پیرامون خودش است. در نیل قرار بود قدرت بسازد امروز دور خودش را دیوار بتنی ساخته است.

وی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب فرمود؛ ما گفتیم اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید اما ظاهرا  خودشان عجله دارند و زودتر می خواهند خودشان را از بین ببرند. ۳۰ سال پیش می گفتند اینها افسانه است مگر می شود امریکا قدرت نظامی دنیا به این روز بیفتد. آن روز امام این شهیدان گفت امریکا هیچ غلظی نمی تواند بکند، ولی یک عده می گفتند مگر می شود، اما آن روز را این ملت با رهبری و شهیدانش محقق کردند. امام فرمود اسلام حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد ما از این مرزها عبور می کنیم. آنهایی که امروز روسیاهان تاریخ و ملت ایران هستند ان روز مسئولیت داشتند و می گفتند مگر می شود ما دخالت کنیم در کشور های دیگر، امام راحل فرمود بروید بگویید طلبه ای حرف زده است او می دانست مرز را می شکنیم.

فرمانده نظامی ارشد استان در ادامه گفت: امت جهانی اسلام با همین شهیدان و فرهنگ همین شهیدان شما گرفت. هر کجا با مدل شهیدان و مدل امامین انقلاب پیش رفتیم مرزها را شکستیم، اما گرفتار مرز های خود ساخته نمی شویم. امروز مادر شهید در کنار شهیدانش نشسته است و نظاره گر ما است. به فضل خدا طراحی دشمنان شما و طراحی آنهایی که خیلی هم تعجیل داشتند زود با شما رو در رو بشوند تمام شد و دیگر نه قدرت طراحی و نه توان اعمال قدرت دارند. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه